جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

صندلی لهستانی

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۹ ق.ظ

حتما این اسم رو شنیده اید: صندلی لهستانی. براتون این سوال پیش نیومده که چرا صندلی لهستانی این اسم رو داره؟

میگن زمانیکه لهستانی ها به دلیل جنگ مجبور به مهاجرت به ایران و در شهرهایی از ایران مستقر شدند به دلیل افت بنیه مالی شروع به فعالیت کردند و در این بین برخی از آنها که نجاری می دانستند صندلی هایی به سبک خودشان ساختند که مورد استقبال مردم ایران قرار گرفت از همان زمان نام آنها شد صندلی لهستانی.


به نظر شما اینها برای کتابخانه مفیدند یا آشپرخانه؟

چند روزه دارم بررسی می کنم و دنبال صندلی میگردم. کارهای چوبی جهانتاب رو پسندیده ام و حتی به نمایشگاهشون هم سر زدم. خیلی از جنسهای خوب شون رو در سایت نگذاشته اند. حالا یا می ترسند کپی بشه یا اینکه وب مستر سایتشون وقت نداره

در هر صورت هیچوقت به عکسهای سایت ها بسنده نکنید و به نمایشگاه محصولات مبلی برید. یه چند فروشگاه دیگه در یافت آباد و دلاوران هم باید برم. میدونید واقعا دنبال چیز خاصی ام هرچند که گفتم تقریبا در نمایشگاه اولی که رفتم خواسته هامو پیدا کردم اما وسواسه دیگه. چه ایرادی داره کمی بیشتر بگردم و بیشتر لذت ببرم؟


اگه دقت کنید این پست رو در دسته کتاب گذاشته ام اما کلا درباره صندلی نوشتم. درسته. کتابخانه خوب باید صندلی های خوبی داشته باشه.


  • ۹۸/۰۳/۲۷