جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

بازی در روزهای کرونایی

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۱۷ ب.ظ

هرچه بیشتر کرونا طول میکشه بیشتر باور می کنم که زندگی یک بازیه و ما زیادی آنرا سخت گرفته ایم. کارها و برنامه آن طور که دوست داشتیم پیش نمی رود و این فقط ما نیستیم. همه اینگونه اند. هر که منعطف تر بهتر با این شرایط کنار آمده. وقتش رسید کمی درباره کارها و اقدامات خود فکر کنیم و بیشتر و بیشتر به دنیای کودکی و بی خیالی برگردیم.

همه ماسکهای مختلفی که اجتماع بر چهره مان کشیده بالاخره میفتد اما چرا بیفتد بیایید خود ما آن را برداریم. پریدن به دنیال کتاب و فیلم و بازی می تونه مسیر جدید برامون باشه وشاید بتونیم خودمون رو بیابیم و بهتر و بهتر با خود و دنییا کنار بیاییم. چرا نیاییم. سایتههای دانلود فیلم رو که فیلتر کردند اما خوشبختانه می تونیم هنوز درباره فیلم و سریال و بازی در برخی سایتهای خوب بخوانیم. بازی و سرگرمی با ویجیاتو ، سایتی نسبتا تازه است. شاید بتونه به شما هم کمک کنه. اگه حوصله خوندن مطالب رو ندارید و مستقیما بازی می خواهید حالا هرچی رو موبایل یا پلی استیشن و لپ تاپ، یه سرچ ساده در گوگل پلی کنید. بازیهای رایگان و جذاب زیادی هست

اما معتاد نشویم. درسته بازی خوبه اما زندگی خرج داره، نیاز به ارتباط اجتماعی داریم و یک مادر هست که همیشه سرمون غر بزنه. پس تعادلش رو بیاب و از بازی لذت ببر. 

  • ۹۹/۰۸/۰۷