جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

۲۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

برندهای متعددی گوشی های هوشمند با کیفیت تولید می کنند، انتخاب بهترین گوشی هوشمند سال کار دشواری است که تنها متخصصان می توانند در بین این همه گوشی با کیفیت یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنند. در حال حاظر در بین گوشی های هوشمندی که در سال 2019 عرضه شده اند، گلکسی نوت ۱۰ پلاس عنوان بهترین را از آن خود کرده.

از برجسته‌ترین قابلیت‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی آمولد، ۱۹۶ گرم وزن، مجهز به سیستم عامل نسخه اندروید ۹، پردازنده مرکزی ۸ هسته ای، حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم، دوربین چهارگانه ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

در اینجا می توانید مشخصات کامل گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس را بخوانید.

غذاهای خیابانی خوشمزه تر از آن چیزی هستند، که می توان انتظارش را داشت. کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا آنقدری روی شکم گردی سرمایه گذاری کرده اند که بسیاری از گردشگران فقط برای خوردن غذاهای خیابانی و دریایی راهی کشورهای مثل مالزی، تایلند و ... می شوند.

چیزی که مشخص است ایرانی ها هم به چنین شکم گردی هایی بی میل نیستند، چرا که رستوران های خیابانی هم اگر کارشان درست باشد حسابی سر زبان ها می افتند، مثل فلافلی ابوعلی!

ابوعلی یکی از محبوب ترین فلافلی های پایتخت بوده که ادعای طبخ درست فلافل های خود مطابق با دستور پخت عربی را دارد و برای نشان دادن سبک و سیاق کار خود، از یک نام عربی یعنی ابوعلی نیز برای فلافل فروشی خود استفاده کرده است.

سبک پخت فلافل ها در ابوعلی که یکی از فلافلی های معروف تهران بوده، با دیگر فلافلی های شهر تهران کاملا فرق دارد و شاید همین تفاوت نیز سبب شده تا به ندرت بتوان این فلافلی را خلوت پیدا کرد.

آدرس فلافلی ابوعلی: تهران - بزرگراه ارتش - شهرک محلاتی - بلوار بسیج شرقی

چند روز پیش در جریان سمیناری در سوئد موضوع بحث برانگیزی از سوی مگنوس سودلوند، دانشمند علوم رفتاری مطرح شد، که جای بحث فراوان دارد. او آدم خواری را برا مواجهه با بحران غذایی در آینده پیشنهاد داده است. او معتقد است که به جز حشرات و سایر موجودات می توان از گوشت اجساد انسان تغذیه کرد و به بقا روی این کره خاکی ادامه داد ...

مگنوس سودلوند گفته است: تداوم روند افزایش دمای کره زمین پیامدهایی برای بخش کشاورزی دارد که می تواند به کمیاب تر شدن مواد غذایی بیانجامد، مسأله ای که ممکن است انسان ها را وادار سازد به اشکال دیگری از غذا روی بیاورند.

به گفته سودلوند، این منابع غذایی جدید ممکن است نه فقط حشراتی مثل ملخ یا کرم، بلکه اجساد انسان هم باشد. به عقیده سودلوند، با خو گرفتن تدریجی به مزه گوشت انسان، ممکن است بحث آدمخواری برای انسان ها دیگر کمتر یک تابو به حساب آید.

همچنین گونتر مدیر نهاد End Climate Silence می گوید: اگر زمانی به جایی برسیم که دیگر به اجساد انسان به عنوان یک منبع غذایی نگاه کنیم، پس تا آن وقت درگیر مشکلات بزرگ تری شده ایم، چون این بدان معنی خواهد بود، که ما موفق به کاهش بحران آب و هوا نشدیم ...

سوال این است که به چه قیمیت باید نسل انسان حفظ شود؟

شاه دزد یک بازی خلاقانه ایرانی برای طرفداران بازی های موبایلی است. شما در شاه دزد صاحب خزانه ای هستید که راه رسیدن به آن از ورودی یک قلعه می گذرد. هرکسی بخواهد این گاوصندوق دستبرد بزند، باید مسیر پیش رویش را پشت سر بگذارد تا در نهایت بتواند درب آن را باز کند. شما به عنوان دزدی که تلاش می کند با غارت دیگران خود را به عنوان برترین دزد جهان برساند، می بایست از خزانه خودتان نیز محافظت کنید تا اندوخته هایتان به دست دیگران به تاراج نرود.

در این بازی باید از تله های بسیاری بگذرید و صندوقچه های طلا را به دست آورید. قطعا این بازی تجربه ای بی نظیر خواهد بود. چرا که با یک بازی موبایلی ایرانی که نمونه خارجی اش وجود ندارد روبرو هستید.

برای دانلود بازی برای انواع پلتفرم ها می توانید به انتهای این صفحه مراجعه کنید.

یکی از بیماریهایی که امکان دارد هر کسی به آن دچار شود تبخال لب است. در واقع تبخال لب یک عفونت عود کننده ویروسی است، بدین معنا که ویروسی در ابتدا وارد بدن شده و بعد هر چند وقت یک بار بیماری عود کرده و علائم آن بروز می کند.

تبخال یک بیماری ویروسی واگیردار است و از طریق روبوسی با فرد مبتلا، استفاده از حوله، تیغ و ظرف غذای مشترک با فردی که دچار این ضایعه است، به افراد دیگر سرایت می کند.

برای درمان تبخال راهکارها و داروهای مختلفی پیشنهاد شده اند اما اگر به هیچ یک از آنها دسترسی نداشتید و تبخال ها شروع به خارش کردند بهتر است یخ روی آنها قرار دهید. ویروس تبخال برای رشد و تکثیر به فضایی گرم نیاز دارد؛ به محض مشاهده تبخال با گذاشتن یخ می‌توانید جلوی رشد آن را بگیرید، این ماده برای رفع سریع درد و سوزش تبخال نیز مفید است.

با اینکه پیاز بوی چندان دل چسبی ندارد، اما تقریبا در همه غذاهای ایرانی حضور دارد. از کباب گرفته... تا آش.

از بو و مزه پیاز که بگذریم این ماده غذایی یک داروخانه تمام عیار است. اگر خواص پیاز را در گوگل جستجو کنید با دنیایی از نتایج مواجه می شوید. بسیاری از یافته های علمی نشان می دهند که پیاز باید به صورت روزانه در سبد غذایی خانواده ها باشد.

اگر تا به حال به مصرف پیاز علاقه ای نداشته اید، حتما در مورد خواص آن مطالعاتی داشته باشید. در این صفحه مقاله ای در مورد پیاز نوشته شده که با خواندن آن حیرت زده خواهید شد. شاید خواندن این نوشته استارتی برای پیاز خور شدنتان باشد!

مردی که در رویای یک شبه پولدار شدن راهی بیابان شده بود هرگز از این سفر باز نگشت!
همه ما برای یک بار هم شده رویای یافتن یک گنج و یک شبه پولدار شدن را از ذهن گذرانده ایم. اما افراد کمی به دنبال تحقق این رویا رفته اند، البته آنها هم یا سر از زندان در آورده اند و یا اینکه مثل گنج یاب کرجی جسدشان در بیابان پیدا شده اند.

در خبرها آمده که این مرد جوان همراه دوستانش راهی سفر گنج شده بود اما بعد از مدتی جسدش با سری له شده در بیابان های ماهشهر پیدا شد.

پانزدهم شهریور امسال همسر این مرد با مراجعه به اداره پلیس مهدی آباد کرج اطلاع داد که همسرش چند روزی است که برای یافتن زیر خاکی با دوستانش از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

با شروع پیگیری های پلیس برای یافتن ردی از این مرد گم شده سه روز بعد جنازه اش در یکی از بیابانهای ماهدشت کرج پیدا شد. گزارش پزشکی قانونی نشان داد که این مرد بر اثر ضربه شدید به سرش به قتل رسیده است.

آیا برای یک شبه پولدار شدن لازم است تاوانی به این سنگینی پرداخت؟

از دیرباز بشر دنبال راهی برای رهایی از پیری و دست یابی به زندگی جاودان بوده، اما هر چه بیشتر تلاش کرده کمتر موفق شده! ایده هایی وجود دارند که به عقیده بسیاری از افراد می توان در آینده از این روش ها برای جلوگیری از پیری استفاده کرد.

عصاره جوانی: احتمالا در آینده، داروها فرایند پیری را کُند و به انسان کمک می‌کنند تا از بیماری‌هایی مانند آلزایمر و پارکینسون نجات یابد.

مهندسی ژنتیک: مهندسی ژن‌های جوانی در ژنوم انسان شیوه پیر شدن او را تغییر می‌دهد.

ارتقای اعضای بدن: روش‌های پیشرفته پرینت سه بعدی به تولید اعضای بدن شخصی‌سازی شده منجر می‌شود.

جایگزین کردن اعضای بدن: اعضای بدن پیونیک، قدرتمندتر و ماندگارتر از اعضای بدن واقعی خواهند بود.

دانلود مغز: آیا می‌توان در آینده پیچیده‌ترین ساختار شناخته شده در تاریخ بشر را تکرار کرد؟

به نظر شما کدام یکی از ایده های یاد شده می تواند انسان را به نامیرا شدن نزدیک کند؟

در مقاله ای که در وب سایت سئوکار خواندم درباره تاثیر VPN روی آمارهای گوگل آنالیتیکس نوشته بود؛ گوگل آنالیتیکس در حال حاضر یکی از پراستفاده ترین ابزارها در میان وبمسترها و سئوکارها است. بسیاری فکر می کنند اگر از VPN استفاده کنند، دیگر گوگل آنالیتیکس نمی تواند آمارهای دقیقی به آن ها نشان دهد.

اما گوگل آنالیتیکس سازوکاری کاملا مجزا دارد. این پلتفرم از کوکی ها برای رصد کردن داده های افراد استفاده می کند. از این رو تغییر لوکیشن یا IP نمی تواند خللی در کارکرد آن ایجاد کند.

در نتیجه خیالتان از این بابت راحت باشد، چون عملا هیچ تاثیری روی داده های گوگل آنالیتیکس ندارد و می توانید همچنان از این ابزار کاربردی برای وبسایت خود استفاده کنید.

در اینجا نیز می توانید چند سایت دیگر را ببینید که در زمینه های مختلف آی تی فعالیت دارند.

آنالیز لینک رقبا در حقیقت استفاده از ابزارهای کامل و جامع برای دریافت داده های لینک سازی رقبا است. لینک سازها می توانند از این فرصت استفاده کنند و دقیقا از همان منبع برای خودشان لینک دریافت کنند. دو رویکرد در آنالیز لینک رقبا وجود دارد.

می توانید وب پیج بهتری نسبت به رقیب خود بسازید و از دامنه ی لینک دهنده بخواهید تا به جای رقیب به شما لینک بدهد.
لینک های مرده یا ری دایرکت شده را شناسایی کنید و به وبسایت لینک دهنده خبر دهید تا آن ها بدانند در حال حاضر به یک لینک شکسته لینک داده اند و به آن ها پیشنهاد بدهید تا لینک شما را جایگزین کنند.

آنالیز سایت لینک رقیب بر اساس استراتژی لینک سازی رقیب شما و طبیعت لینک می تواند بازدهی خاص خودش را داشته باشد. همچنین شما می توانید راه های جدیدی را هم برای لینک سازی امتحان کنید که ممکن است رقبای شما از این طریق توانسته باشند لینک بگیرند ...

این بخشی از یک مقاله در مورد نحوه گرفتن بک لینک بود که در اینجا می توانید مقاله کامل را بخوانید. همچنین با مطالعه این صفحه در باره روش های لینک سازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بادام زمینی انقدری که خوشمزه هستند نحوه رویش آنها هم عجیب است. بادام هایی که در خاک رشد می کنند و مثل سیب زمینی در خاک پنهانند ...

بادام زمینی هایی که من و شما در ایران مصرف می کنیم از هند یا جایی شبیه با آنجا نیامده اند، بلکه در کشور خودمان و شهر آستانه‌‌ اشرفیه در استان گیلان کشت می شوند. اگر اهل ایرانگردی و سفر هستید بد نیست سری هم به این شهر بزنید و از نزدیک با نحوه کشت این خوشمزه های خوشرنگ آشنا شوید.

آستانه‌‌ اشرفیه در 35 کیلومتری رشت و 7 کیلومتری لاهیجان قرار دارد. این شهر کشتگاه مرغوبترین بادام زمینی کشور و تامین کننده‌‌ حدود 90 درصد از بادام زمینی ایران است.

در اینجا به چند قانون اشاره می کنیم که اگر در سفر به کشورهای زیر آنها را زیر پا بگذارید با جریمه نقدی یا حتی زندان روبرو می شوید.

هلند: مواد مخدر حمل یا استفاده نکنید. با آنکه هلند به داشتن تولرانس در مقابل استفاده از مواد مخدر معروف است، ولی این قانون برای مکان های خاصی است. به همراه داشتن مواد ممنوع یا خریدن آنها می تواند محکومیت به زندان را همراه داشته باشد. مجازات: بازداشت و حبس.

ونیز: غذا دادن به کبوترها بر خلاف قانون است. مجازات: جریمه نقدی.

ژاپن: در ژاپن استفاده از اسپری های دماغی حاوی پسودوافدرین غیرقانونی است. مجازات: جریمه نقدی.

بارسلونا: پوشیدن مایو یا شلوارک شنا یا نداشتن بالاتنه در مکان های دور از ساحل در بارسلونا خلاف قانون است. مجازات: جریمه نقدی.

سنگاپور: جویدن آدامس در سیستم حمل و نقل سریع السیر (MRT) سنگاپور ممنوع است. مجازات: جریمه نقدی

تایلند: وارد کردن بیش از ۲۰۰ نخ سیگار به تایلند ممنوع است. مجازات: جریمه نقدی بالا و مصادره.

فلورانس: نشستن روی پله ها و در حیاط یا خوردن و نوشیدن در مجاورت کلیساها و اماکن عمومی در فلورانس ممنوع است. مجازات: جریمه نقدی بالا.

باربادوس: پوشیدن لباس استتار برای همه حتی بچه ها ممنوع است. مجازات: جریمه نقدی.

عربستان سعودی: در عربستان عکسبرداری از ساختمان های دولتی، تأسیسات نظامی و قصرها ممنوع است. مجازات: بازداشت و حبس.

نیجریه: همراه بردن آب معدنی به کشور نیجریه غیرقانونی است. مجازات: جریمه نقدی، مصادره.

آنهایی که اهل سفرهای ماجراجویانه هستند بیشتر از سایر گردشگران در معرض خطرند. گم شدن، پرت شدن از ارتفاع، مواجهه با حیوانات وحشی، گیر افتادن در باران و برف و هزاران خطر ریز و درشت دیگر در طبیعت وجود دارند که به راحتی می توانند جان افراد عجول یا کم تجربه را بگیرند.

گیر افتادن در ناکجا آباد
اگر در بیابان گم شده اید و هیچ راهی برای علامت دادن ندارید می توانید از لاستیک یدکی ماشینتان استفاده کنید. دود ناشی از آتش زدن لاستیک از کیلومترها دورتر نیز دیده خواهد شد و در نهایت یک نفر متوجه موقعیت و نیاز شما به کمک خواهد شد. کاری که باید در اینگونه موارد از انجام آن خودداری کنید، دور شدن از خودرو برای دستیابی به کمک است. در اغلب این گونه موارد ابتدا خودرو پیدا شده و سپس جنازه فرد گمشده کیلومترها دورتر از آن پیدا می شود.

باور عمومی بر این است که هنگام نشستن روی صندلی باید کمر را کاملاً راست نگه داشت، اما مطالعات اخیر نشان می دهند که این باور کاملاً اشتباه است. برای مدت طولانی این باور عمومی وجود داشت که اگر شخصی کمر خود را در حالت نشسته خم کند، میزان فشاری که به ستون فقرات وارد می شود به این بخش از بدن او آسیب خواهد رساند.

اما فیزیوتراپیست های بیمارستان نورث تیز با انجام مطالعات گسترده به این نتیجه رسیدند نشستن در حالتی که پشت کمی خم باشد برای کسانی که در پایین کمر خود درد دارند مفید خواهد بود.

همچنین این مطالعات نشان داده که قوز کردن باعش کاهش فشار روی پشت و پاها در حالت نشسته می شود.

حجم نمایش بالاست و این خاصیت بشر است که برای منافع خود همراهی کند و نیت واقعی خود را نشان ندهد. به نظرم نامش رو نباید تظاهر بگذاریم. همه حق زندگی دارند و این هم برای اغلب افراد نمایشی از زندگی است. اگر با سیاه پوشیدن، غذایی، مالی، عشقی، منفعتی، پستی و ... نصیبشان می شود، باید بشود. بشر همیشه منفعت طلب بوده. یک سری هم همیشه هستند که داد بزنند تظار، دروغ، چاپلوسی و ...

نه عزیز برادر، بشر همیشه فریبکار بوده است، چاپلوسی کرده و هر کار دیگری که برایش منفعت ایجاد کند

سطح آدمها فرق می کنه البته، همه دنبال لقمه ای یکسان نمی روند

 

پس بروید و نمایش دهید