جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

پروفایل شرکتی در لنزور

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

آی شرکتها می توانند در لنزو فعالیت شرکتی انجام دهند و مثلا مقالت خودشون رو منتظر کنند یا عکسهای رویدادهاشون رو قرار بدهند و همزمان از اعتبار آن سایت برای رشد کسب و کار خود بهره بگیرند؟

پاسخ البته بله است اما هر چیزی قلق خاص خودش را دارد. من نمی دانم دقیقا چه قلق هایی دارد اما این سایت هم حتما مانند سایتی چون پینترست یا فلیکر می تواند در برندینگ و توسعه کار نقش بازی کند

یک نمونه لینک شرکتی دیدم که مقاله ای را پروموت کرده اند. ببینید شما هم.

جالبه خود من هنوز حتی در این سایت ثبت نام نکرده ام و دارم ازش دفاع می کنم. اما راستش رو بخواهید فعالیت افراد و چند شرکت در آن را بررسی کردم و به نظرم موثر است.

درباره لنزور: شما می توانید در لنزور یک پروفایل اختصاصی داشته باشید و تصاویر خود را چه متعلق به شما باشد و چه نباشد " البته با رعایت قانون کپی رایت " میان دوستانتان و بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید.


  • ۹۸/۰۳/۲۴