جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

تبلیغات در گوگل و بینگ

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

روش های قدیمی بازاریابی برای محصولات که قبلا استفاده می شدند، ممکن است در بازار فعلی دیگر موثر نباشند. به همین دلیل، حضور بسیار قوی و البته رقابتی در بستر تبلیغات اینترنتی الزامی به نظر می رسد. با تغییر سلایق کاربران ، قوانین بازاریابی قدیمی در سناریوهای فعلی کاربرد ندارد. با این حال، فرصت های جدیدی از طریق تبلیغات اینترنتی در دسترس کسب و کارها قرار گرفته است.

بازاریابی موتور جستجو SEM
در این نوع روش بازاریابی اینترنتی، هدف این است که در زمان بسیار کوتاهی، آگاهی از نام تجاری افزایش یابد. همه آنچه نیاز است عبارتند از یک آگهی با عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی. در بازاریابی موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار جهت نمایش تبلیغات استفاده می شود.
به این صورت که تبلیغات هنگام جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده نمایش داده می شود. هزینه تبلیغات موتورهای جستجو معمولا به صورت CPC (هزینه به ازای کلیک) محاسبه می شود.
گوگل ادز از محبوب ترین ابزارهای تبلیغاتی در حوزه بازاریابی موتورهای جستجو است. رقابت بالایی در تبلیغات گوگل وجود دارد و به همین دلیل هزینه کلیک در تبلیغات گوگل برای برخی سایت ها بسیار بالا است. Bing Ads پلتفرم تبلیغاتی شرکت مایکروسافت است که به شما برای تبلیغات در موتور جستجوی بینگ کمک می کند.

  • ۹۹/۰۵/۰۶

بازاریابی

سئو