جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

شاید اون روزا درست بوده

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ق.ظ

این مطلبی که دارم می نویسم رو نمیدونم در بحت وب قرار بدم یا گردشگری. خود بحث فنی و مرتبط با سایتهاست اما درباره سایتهای گردشگری صحبت میکنه. به هر حال من میزارم در دسته وب.


انگاری یک ایده ای بوده برای لینک ساز و رفرنس دادن به سایتهای گردشگری. مقاله رو خوندم به نظرم شاید اون زمان درست بوده باشه اما الان نیست یا حداقل تردید دارم. گوگل خیلی دستکاری کرده سیستمش رو و دیگه یک پارامتر تنها اثرگذار نیست

اما ایده رو کلا رد نمی کنم حرفهای جالبی هم اومده این وسطا که پیشنهاد میکنم بخونید.

سایتهای گردشگری بیشترین درگیری را با کاربران دارند فکر می کنم و سهم مهمی در تجارت الکترونیک دارند. آرزوی پایانی مقاله هم در حد همان آرزو می ماند چون این صنعت عقب مانده تر از این حرفهاست:


در حالیکه برندهای مطرح گردشگری کشور بی محابا سرگرم خرید لینک هستند و بازار لینک ساختن پررونق است، امیدواریم برندهای خوشنام و قدیمی این صنعت راهکارهای قانونی و اخلاقی را همچنان در نظر داشته باشند.






  • ۹۸/۰۲/۳۰