جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

نحوه رتبه بندی صفحات وب

شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ق.ظ

موتور های جستجو از جمله گوگل دارای الگوریتم هایی هستند که طبق آنها سایت ها را در نتایج خود رتبه بندی می کنند، الگوریتم در سئو به زبان ساده به معنی فرمول و نحوه محاسبه رتبه بندی سایت ها می باشد.

الگوریتم بر خلاف اسم فلسفی، تعریف ساده ای دارد این کلمه از ریاضیدان ایرانی خوارزمی گرفته شده و به معنی تشریح مراحل انجام یک کار می باشد.
صاحبان وب سایت که دوست دارند وب سایتشان در صف اول موتورهای جستجو قرار بگیرد همیشه به دنبال راه هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل فهم برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد، البته این کار کاملا فنی و تخصصی است، موتورهای جستجوگر برای شناخت و درجه بندی وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارند که همه صاحبان وب سایت که میخواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند.
 
هر الگوریتم دارای سه قسمت؛ تعیین ورودی، انجام محاسبات و تعیین خروجی است. برخی از مهمترین الگوریتم های شناخته شده گوگل از این قرارند: الگوریتم پنگوئن، الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم کبوتر، الگوریتم PayDay Loan، الگوریتم Page Layout، الگوریتم Page Authority، الگوریتم کافئین، الگوریتم گورخر، الگوریتم mobilegeddon

  • ۹۹/۰۴/۲۸

سئو

نظرات (۱)

جالب بود..نحوه رتبه بندی
.
درباره اون شعر نشان از دلتنگی فراوان