جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

احساس زنان به مردان کچل

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۳ ب.ظ

آقایان کچل خیلی نگران این مسئله هستند که جنس مخالفشان در خصوص کچل بودن آن ها چه فکر می کند مخصوصا چنانچه هنوز مجرد باشند، این مسئله میتواند در متاهل شدن آن ها هم اثر بگذارد.

برای اکثر زنان مردان اولویت های خاصی مد نظر دارند و آن ها به مردان قد بلند با پوست و موی تیره، مردان پرمو با ظاهر ورزشکاری، مردان اندیشمند و با هوش بیشتر متمایل هستند. 

زنان بسیاری هستند که به موهای طرف مقابلشان اهمیتی نمی دهند پس بهتر است به تقویت دیگر خصوصیت های مثبتتان بپردازید و وقت بیشتری را صرف ورزش کردن، رسیدگی به شرایط لباس پوشیدنتان کنید.

نکته مهم دیگری که در مورد مردان کچل وجود دارد این است که بعضی از این مردان موهای خویش را از یک طرف به طرف دیگر سرشان شانه می زنند و یک وضعیت نا زیبایی به صورت خویش می بخشند.

برای مجذوب  کردن زنان و جذابیت بیشتر ظاهرتان قدری رسیدگی میتواند حتی بدون داشتن مو تغییر شگرفی در جذابیت شما ایجاد کند. مردان کچل باید با مشاوره با ارایشگر خویش، موهای باقی مانده خویش را خیلی کوتاه بتراشند یا از سبک ها و مدل های جذاب و جدید دیگر استفاده کنند تا با وجود کچل بودن برای خانم ها جذاب به نظر برسند.

  • ۹۹/۰۴/۲۶

ریزش مو