جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

برترین بازی نقش آفرینی موبایل

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۹ ب.ظ

بازار بازی های موبایلی با شیوع کرونا داغ تر شده اما آنقدر تعداد بازی های موجود در فروشگاه ها زیاد شده که انتخاب یک بازی خوب کمی سخت است. در این پست یک بازی پرطرفدار را معرفی میکنیم اگر با سلیقه شما سازگار نیست بد نیست به مقاله برترین بازی های موبایلی ۲۰۲۰ نگاهی بیندازید.

بازیهای نقش آفرینی محبوبیت بالایی دارند و Dead Cells یکی از چالش برانگیزترین های حال حاظر است. Dead Cells بازی ساده ای نیست، بعد از هر بار مردن بعضی از چیزهایی که به دست آوردید را از دست می دهید و بدتر از همه اینکه به نقطه شروع برمی گردید اما با تمام این حرف ها این یک بازی اعتیاد آور است.

نگران تکراری بودن و از اول شروع کردن بازی نباشید چون هر بار که بازی را شروع می کنید محیط تغییراتی می کند و همین مسئله جلوی تکراری شدنش را گرفته است.

با نصب این بازی شما در یک بازی اکشن نقش آفرینی قرار میگیرید که در آن باید از سیاهچاله های یک زندان فرار کنید. از طرفی هرچه قدر که بیشتر تلاش می کنید بیشتر با رفتار دشمنان آشنا می شوید، آیتم های بیشتری به دست می آورید و می توانید شخصیت اصلی را هم قدرتمندتر می کنید. می دانید که دارید به موفقیت نزدیک تر می شوید و همین ارزش تجربه بازی را بالا می برد.

لینک دانلود بازی Dead Cells از گوگل پلی