جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

کارون، راوی عاشقی لیلی مجنون اندیکایی

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳ ق.ظ

این روزها فیلم از آب گیری جسد دختر و پسری که با پارچه به یکدیگر بسته شده بودند در فضای مجازی دست به دست شده است. مشخص شد این اتفاق در شهرستان اندیکا رخ داده و این دو جوان در رودخانه گدار کارون خودکشی کرده اند. 

به گفته افراد محلی این دختر و پسر همدیگر را دوست داشتند اما با مخالفت خانواده ها مواجه شده بودند و در نهایت تصمیم به خودکشی همزمان گرفته بودند و به این ترتیب خود را در رودخانه انداخته بودند.

به گفته امدادگران، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مردم محلی و دیگر عوامل امدادی فورا در محل حادثه حاضر و به جست و جو یافتن این دو جوان مفقود شده در آب مشغول می شوند که پس از یک روز از غرق شدگی، صبح روز سه شنبه سوم تیرماه توسط غواصان محلی از آب بیرون کشیده شدند.

در بررسی های و تحقیقات محلی صورت گرفته مشخص شد که پسر ۲۲ ساله و دختر ۱۸ ساله نسبت فامیلی نزدیک داشتند(پسرخاله و دخترخاله) بوده اند. این پسر و دختر جوان قصد ازدواج با یکدیگر را داشته که با مخالف خانواده های خود روبرو شدند.

این دو جوان با بستن دست های یکدیگر به هم با شال (روسری) دختر، خود را در رودخانه کارون انداخته و اقدام به خودکشی کردند و قبل از این اقدام پسر جوان با خانواده خود تماس گرفته و این موضوع را اطلاع داده بود.

از طرفی طبق گفته ها این پسر و دختر قبل از خودکشی طی نامه ایی وصیت می کنند که آنها را در یک قبر دفن کنند که طبق گفته ها قرار است دختر در اندیکا و پسر در بازفت چهار محال و بختیاری دفن شوند.

  • ۹۹/۰۴/۰۷