جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

معرفی بازی Sky Force Reloaded

سه شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸ ق.ظ


اگر از آندسته کاربران موبایل هستید که بیشتر اوقات را با بازی کردن میگذرانید این نوشته را تا انتها بخوانید.

بازی Sky Force Reloaded یک بازی آرکید تیراندازی با هواپیما و با زاویه دیدی عمودی است. این بازی نسخه جدیدتری از بازی Sky Force ساخته استودیوی بازی سازی محبوب، Infinite Dreams است.

اگرچه این بازی ممکن است شما را یاد بازی های تیراندازی با هواپیما در کنسول های قدیمی بیاندازد، اما سازندگان بازی تلاش کرده اند تا با گرافیک جذاب و قوی و همینطور گیم پلی چالش برانگیز، بازی متفاوتی را در اختیار گیمرها قرار دهند.

در این بازی شما وظیفه دارید که در هر مرحله راه هواپیمای خود را از میان دشمنانی که از زمین و آسمان به شما حمله می کنند، باز کنید و ماموریت های خود را به انجام برسانید.

با از بین بردن تسلیحات دشمنان ستاره جمع می کنید و با کمک ستاره ها، هواپیمای خود را مجهزتر می کنید تا بتوانید مدالی که برای انجام هر ماموریت در نظر گرفته شده است را به دست آورید و به مرحله بعد بروید.

با پیشرفت در Sky Force Reloaded می توانید قطعات مختلف هواپیمایتان را تغییر دهید و یک هواپیمای شخصی سازی شده داشته باشید.

بعضی از آیتم ها در این بازی خریدنی هستند و علاوه بر این در بازی تبلیغ هم نمایش داده می شود. با وجود این موارد Sky Force Reloaded یک بازی رایگان و هیجان انگیز است که شما را ساعت ها مشغول خواهد کرد.

  • ۹۹/۰۳/۲۰

بازی موبایلی