جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

بهترین رنگ های رژلب برای تابستان ۲۰۲۰

پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۴۷ ب.ظ

رنگ رژلب نیز درست مانند صنعت پوشاک پیرو مد روز است و در هر فصل از سال با توجه به محصولاتی که شرکت ها می سازند و البته رنگ مد سال، رنگ خاصی از آن مد می شود. امسال هم گفته شده که قرمز و برق لب های اکلیل دار جزو ترندهای اصلی هستند.

ترندهای رژلب برای بهار و تابستان ۲۰۲۰ آنطور که بزرگان صنعت مد دنیا می گویند شامل رنگ های قرمز، صورتی عروسکی و آبی می شود! بله آبی! امسال گویا رژلب های آبی مد شده اما همچنان رنگ های قهوه ای، طلایی و سبز پاستلی هم مد است.

هنرمندان حوزه آرایش و مد همگی روی این نکته توافق نظر دارند که لب های قهوه ای بزرگ ترین ترندهای آرایشی بهار و تابستان ۲۰۲۰ هستند بخصوص اگر بخواهید سرتا پا لباس قهوه ای هم بپوشید! دبورا از جمله برندهای خوب آرایشی و محصول کشور ایتالیاست که رژلب های شاین قهوه ای با ماندگاری خوبی را تولید میکند.

رژلب های قرمز نیز مطمئنا جزو بزرگترین ترندهای آرایشی بهار و تابستان ۲۰۲۰ به شمار می روند و اگر همین یک رنگ را در کیف آرایشی خود دارید برای شما کفایت می کند.

امسال سال رنگ های براق و شاین است و گرچه رژهای مات ماندگاری بهتری دارند اما دیگر دورانشان تمام شده (حداقل برای فصل پیش رو) و اگر نگران ماندگاری رژلب های براق هستید میتوانید از انواع ماندگار آنها نظیر برند لورآل استفاده کنید.

خط لب از جمله ملزومات آرایشی است که امسال تابستان باید در کیف آرایش هر خانمی باشد و استفاده از آن همراه با رژلب های براق بسیار توصیه می شود.

  • ۹۹/۰۳/۰۸