جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

مردی که ۹ بار مرده و زنده شده

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۷ ب.ظ

یکی از موارد نادری که در مورد آن چیزی نشنیده ایم این است که فرد پس از یکی دو بار مرگ دوباره به زندگی باز می گردد، نظرتان در مورد شخصی که ۹ بار قلبش از حرکت متوقف شده و بعد هر بار به زندگی بازگشته و زنده مانده است چیست؟

جیمی پل، مرد متولد ساحل سانشاین استرالیا، که امروز در لندن زندگی می کند از این وضعیت عجیب رنج می برد، او از بیست سالگی تاکنون ۹ بار قلبش ایستاده و در معرض مرگ قرار گرفته است. جیمی از یک بیماری قلبی معروف به کاردیومیوپاتی اتساعی رنج می برد، که پزشکان آن را کشنده قلمداد می کنند و معتقدند که او فقط پنج سال دیگر زنده خواهد بود.

پل که به عنوان یک متخصص فناوری نوآورانه فعالیت می کند، اولین مشکل قلبی خود را هنگام بیست سالگی تجربه کرد، ۴۵ دقیقه طول کشید تا دوباره به زندگی برگردد و پس از یک هفته کما، به هوش آمد. وی ۹ بار در زندگی خود دچار حملات قلبی شدیدی شد که آخرین مورد آن در بیمارستانی بود که اکنون در آن قرار دارد.

علی رغم وضعیت بحرانی سلامتی، جیمی مصمم است که به سبک عادی زندگی کند و اجازه ندهد که وضعیت سلامتی او مانع از لذت بردن او از زندگی شود. جیمی به پیوند قلب فکر می کند، زیرا پزشکان مطمئن نیستند قلب او تا چه مدت دوام خواهد داشت.

  • ۹۹/۰۲/۳۰