جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

۳ گام تا داشتن یک شکم صاف و تخت!

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴ ق.ظ

آیا می‌دانید امکان اینکه دائما در حال خوردن باشید و با این حال باز هم شکمی صاف و زیبا داشته باشید هم وجود دارد؟ ممکن است تمرینات ورزشی موضعی شکم مثل انواع کرانچ، برای ساخت و تقویت عضلات مناسب باشد اما نمی‌تواند در سوختن چربی‌های زائد خیلی موثر و تاثیر‌گذار باشد.

1. تمرینات هوازی
هیچ چیز به اندازه ورزش های هوازی نمی تواند چربی های شکم را آب کند. مطالعات نشان می دهند که ورزش های هوازی 67% بیشتر از ورزش های استقامتی و رژیم های ترکیبی کالری می سوزانند.

2. ورزش با توپ
ممکن است مربیان در این مورد توافق نداشته باشند اما چیزی که عیان است این است که ورزش با توپ می تواند روی عضلات شکم و پهلو تاثیر بگذارد. روی یک توپ بزرگ به پشت دراز بکشید و با یک توپ کوچک یا دمبل دستتان را ورزش دهید. در سه ست و هر ست 12 تا 15 بار این حرکت را تکرار کرده و به مدت 30 ثانیه میان هر ست استراحت کنید.

3. عضله سازی
برای داشتن شکم واقعا تخت نیاز دارید که روی عضله های پشت، لگن و باسن نیز کار کنید. روی زمین به یک طرف دراز کشیده و آرنج دست چپ تان را روی زمین بگذارید. دست راست را به بدن بچسبانید و پاها را به هم جفت کنید. سپس بدن را از زمین جوری جدا کنید که فقط پا و آرنج با زمین تماس داشته باشند. سعی کنید بین 30 تا 45 ثانیه در همین حالت بمانید سپس این کار را با طرف دیگر بدن تان انجام دهید.

  • ۹۹/۰۲/۲۷

ورزش