جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

از سیاهی تا ستاره!

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ

افراد موفق معمولا از صفر شروع کرده اند تا به قله موفقیت ها رسیده اند. شاید خیلی ها با این چنین جمله هایی موافق نباشند اما واقعیت را پذیرفت. موفقیت کسب کردنی است نه دادنی!

ستاره های سینمایی معمولا جزو شناخته ترین چهره ها هستند. اما این افراد هم برای موفقیت از پایین ترین پله شروع کرده اند تا به اوج رسیده اند. در ادامه دو نمونه از ستاره های سینما را معرفی میکنیم که قبلا سیاهی لشکر بوده اند.

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه قبل از تبدیل شدن به «راکی» و «رمبو»، در فیلم سال ۱۹۷۱ وودی آلن به نام «موزها» (Bananas) سیاهی لشکر بود. او در این فیلم نقش یک چاقوکش، یک عابر مزاحم و یکی از افراد حاضر در مترو را داشت.

برد پیت
در فیلم «کمتر از صفر» (Less Than Zero) محصول ۱۹۸۷ که رابرت داونی جونیور نقش اصلی آن را برعهده داشت، برد پیت یک حضور بسیار کوتاه داشت. این حضور بیشتر از چند ثانیه نبود و پیت نقش یکی از افرادی را داشت که به میهمانی آمده بودند. پیت در فیلم «سرزمین هیچکس» (No Man’s Land) هم که آن هم محصول سال ۱۹۸۷ بود، نقش یک پیشخدمت را داشت.

در مقاله «بازیگران مشهور هالیوودی که ابتدا سیاهی لشکر بودند» میتوانید با افراد بیشتری که چنین موقعیت هایی داشته اند آشنا شوید.