جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

گوگل مپ بهترین راهنمای سفر

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ق.ظ

سفر و گردشگری معمولا با چالش های متعددی همراه است که ساده ترین آن یافتن مسیر است. خوشبختانه فه لطف پیشرفت فناوری امروزه بدون آنکه راهنما داشته باشیم می توانیم به هر جای دنیا سفر کنیم و بهترین مسیر ها را انتخاب کنیم.
 گوگل مپ اپلیکیشنی است که توسظ کمپانی گوگل توسعه یافته و روز به روز کارش بهتر میشود. گوگل مپ (Google Maps) به ساده ترین شکل ممکن و تنها از طریق اتصال به اینترنت شما را قادر می‌سازد تا مسیر های و مکان های مختلف موجود در سراسر دنیا را شناسایی و آدرس مقصد خود را بیابید.

برنامه گوگل مپ (Google Maps) تمام مسیرهای موجود در نقاط دنیا از جمله مکانی که شما حضور دارید را نشان می‌دهد، بنابراین با اپلیکیشن گوگل مپ (Google Maps) هیچوقت در هیچ کجای دنیا گم نخواهید شد! یکی از اصلی ترین قابلیت هایی که گوگل مپ (Google Maps) دارد، مربوط به توانایی آن در نمایش مسیر برای رسیدن به مقصدهای خاص می‌شود.

برنامه گوگل مپ (Google Maps) شامل قابلیت های دیگری مثل نمایش حجم ترافیکی مسیرهای جاده‌ای مختلف، نمایش نقشه به صورت ماهواره‌ای، قابلیت نمایش مسیرهای دستیابی به چند مقصد مختلف، قابلیت اشتراک گذاری آدرس، قابلیت ارائه اطلاعات مربوط به مکان های مختلف در یک شهر و غیره را هم ارائه می‌کند. برای آشنایی بیشتری با ترفندهای اپلیکیشن گوگل مپ (Google Maps) توصیه می‌کنیم این مقاله را بخوانید.