جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

چند نکته در رابطه با پست مهمان

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۵۴ ب.ظ

پست مهمان روشی است که توسط بلاگ نویسان و افراد متخصص در بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. در واقع پست مهمان، مطلبی است که مدیر سایت آن را به جای اینکه در سایت خود قرار دهد، در بخش مقالات یا اخبار سایت های دیگران قرار می دهد و در عوض تنها چیزی که از آن سایت می خواهند، قرار دادن لینک سایت خود در مطالب و گرفتن بک لینک می باشد.

توجه داشته باشید که باید محتوای تولیدی شما به منظور پست میهمان باید آنقدر جذاب باشد که سایر سایت ها از انتشار آن استقبال کنند.

چه نوع سایت هایی را برای قرار دادن پست مهمان انتخاب کنیم
انتخاب سایت میزبان خیلی مهم است. در کنار تعیین هدف، باید کاربران مطالب خود را بشناسید. در واقع شما در دیگر سایت ها فقط به منظور افزایش بک لینک، مطلب قرار نمی دهید بلکه قصد دارید کاربران جدید در حوزه خود پیدا کنید، پس باید سایت هایی را به عنوان میزبان انتخاب کنید که حداکثر مشترکات کاربری را با شما دارد. چند نکته زیر را باید در انتخاب میزبان در نظر بگیرید:

ــ سایت میزبان پست مهمان با شما حداکثر کاربران مشترک را داشته باشد.
ــ سایت ها محبوبیت و رتبه بالاتری از شما داشته باشند. سایتی را که انتخاب می کنید، بهتر است که از نظر محبوبیت و تعداد کاربران از سایت شما بیشتر باشد تا شانس ورودی و بک لینک که از آن دریافت می کنید، افزایش یابد.