جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

خیانت به همسر از زمان نئاندارتال ها و انسان های نخستین وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد. خیانت به همسر تنها در برقراری رابطه جنسی خلاصه نمیشود. حتی احساساتی که نسبت به دیگران داریم نیز میتوانند به نوعی خیانت تلقی شوند. به طوری که تحقیقات نشان داده خانم ها ترجیح میدهند همسرشان با زن دیگری همخوابی داشته باشد نه اینکه عاشقش باشد. بنابراین احساسات و وفاداری بسیار برای خانم ها مهم هستند.

بر اساس مطالعه ای که توسط نیکلاس وولفینگر در موسسه مطالعات خانواده ایالات متحده انجام شده، احتمال خیانت جنسی افراد ۵۵ سال و بالاتر نسبت به افراد زیر ۵۵ سال، دستکم در جامعه ایالات متحده، بیشتر است.

این دقیقاً مخالف چیزی بود که در سال ۲۰۰۰ رخ می داد، جایی که مشخص شده بود مردان و زنان مسن تر آمریکایی نسبت به همتایان جوان تر خود کمتر رابطه جنسی خارج از ازدواج دارند.
وولفینگر دلایل متعددی را برای تغییر این رویه عنوان می کند. دلیل اول این است که افرادی که اکنون در دهه ششم و هفتم زندگی خود به سر می برند در عصر انقلاب جنسی به بلوغ رسیده اند. همچنین افراد مسن تر در مقایسه با گذشته و نسبت به رابطه جنسی خارج از ازدواج حساسیت کمتری پیدا کرده اند.