جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

رازهای جذابیت!

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۵۲ ب.ظ

مطالعات علمی روی رفتار انسان حقایق جالبی را در این باره آشکار کرده است. محققان بر این باورند که موارد متعددی وجود دارند که با رعایت آنها میتوانید جذاب تر در جامعه ظاهر شوند.

یکی از این موارد داشتن حیوانات خانگی است. پژوهشگران دریافته اند زنان حس اعتماد بیشتری به مردانی که حیوانات خانگی دارند میتوانند داشته باشند.
داشتن حیوان خانگی می تواند نشانه ای باشد مبنی بر اینکه یک مرد قدرت حمایت کنندگی داشته و می تواند در دراز مدت متعهد باشد. همچنین داشتن حیوان خانگی می تواند باعث شود که نزدیک شدن به فرد آسان تر باشد.

در تحقیقی که در سال ۲۰۱۴ صورت گرفت، از ۱۰۰ زن خواسته شد که شرح هایی کوتاه در مورد مردان را بخوانند. برخی از این مردان مبادی آداب نداشته و مردانی توصیف شده بودند که به شریک خود خیانت کرده و همواره دنبال دعوا هستند. برخی دیگر نیز مردانی توصیف شده بودند که رفتارهای پدرانه داشتند، سخت کار می کردند و از فرزندانشان به خوبی مراقبت می کردند.

هر جایی که گفته می شد مردان دسته اول یک سگ به عنوان حیوان خانگی داشتند، زنان آن ها را مردانی مناسب تر از مردان بدون سگ خانگی برای داشتن یک رابطه دراز مدت می دانستند. حتی مردان بدرفتار و دردسرسازی که سگ داشتند نمره ای بیشتر از مردان با صفات پدرانه و دارای سگ خانگی دریافت کرده بودند که اهمیت داشتن حیوان خانگی برای جذاب بودن را نشان می داد.