جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

بهترین وبلاگ سازهای رایگان

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲ ق.ظ

یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی، ساخت وبلاگ و تولید محتوا در آن است. علاوه بر آن، اولین کار برای تبدیل شدن به یک نویسنده محتوای حرفه ای، ساخت یک وبلاگ است.

شما برای یادگیری تولید محتوا به صورت حرفه ای نیاز به ساخت یک وبلاگ رایگان دارید که بتوانید محتوا تولیدی خود را درآن بارگذاری کنید و پس از بالا رفتن سطح دانش و توان شما در این زمینه، بتوانید به خوبی مشکلات محتواهای تولیدی خود در گذشته را برطرف کنید.

یکی از مهم ترین نکات در افزایش رتبه یک سایت یا وبلاگ در نتایج گوگل، اعتبار دامنه آن سایت است. اعتبار دامنه یا دامین آتوریتی (domain authority) یک شاخصه جهت اندازه گیری اعتبار یک سایت، برای گوگل است. این اندازه گیری توسط سایت معروف moz انجام میشود.

یکی از مهم ترین خصلت های یک وبلاگ، بالا بودن اعتبار دامنه آن است. یعنی شما با راه اندازی یک وبلاگ در سایت های وبلاگ ساز مثل بلاگفا، از دامین آتوریتی بالای آن سیستم وبلاگ دهی، برای وبلاگ خود استفاده کرده اید و اعتبار خوبی نزد گوگل و موتور های جستجو گر دارید.

اگر تاکنون هیچ وبلاگی نساخته اید بهتر است همین الان دست به کار شوید و اولین وبلاگ خود را بسازید. فراموش نکنید که همه وبلاگ نویس ها از موقعیتی مشابه شما شروع کرده اند. در این مقاله ۱۰ وبلاگ ساز رایگان برتر فارسی معرفی شده اند، هر یک مزایا و معایب خود را دارند که به دقت بررسی شده اند. اما در نهایت این شما هستید که باید انتخاب کنید که از کدام سرویس وبلاگ دهی استفاده کنید.