جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

چه گلی هدیه بدهیم؟

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۰۶ ب.ظ

هدیه دادن از جمله کارهایی است که در بیشتر فرهنگ ها عجین شده. ما ایرانی ها به مناسبت ها و دلایل مختلف به هم هدیه می دهیم چه اشکالی دارد که گهگاهی هم بدون هیچ دلیلی به هم هدیه بدهیم؟

گل ها از قدیم الایام به عنوان هدایایی بی دردسر و با ارزش در زندگی انسان نقش بازی کرده اند. این تصور که تنها افراد عاشق به هم گل هدیه می دهند اشتباه است. در واقع می توانید به هر کسی شاخه گلی هدیه بدهد. در عصری که زندگی می کنیم امکان ارسال گل به هر جایی فراهم شده و سفارش یا خرید گل تنها با یک تماس امکانپذیر است، دیگر بهانه ای برای هدیه ندادن وجود ندارد.

با اینکه گل هدیه دادن کار بسیار پسندیده ای است اما بهتر است در مورد خاصیت گل ها و معنی آنها اطلاعاتتان را بالا ببرید چرا که هر گلی معنایی دارد و در شرایط گوناگون بهتر است گل های مختلفی هدیه داده شود. برای مثال نمیتوان به مدیر شرکتتان همان گلی را هدیه دهید که به عشقتان هدیه می دهید!

گل رز معمولا اولین گزینه‌ای است که به عنوان یک هدیه جذاب به ذهن افراد می‌رسد. گل رز بهترین نوع گل برای هدیه دادن به کسی می باشد که عاشق او هستید.

یک دسته گل رز با رنگ های گوناگون معانی متفاوتی هم دارد. رز سفید به معنی فروتنی و معصومیت، گل رز زرد به معنای شادی و دوستی، گل رز صورتی قدردانی یا تحسین و گل رز بنفش نشانه ای از عاشق شدن در نگاه اول می باشد.

شما چه کلی را بیشتر میپسندید؟