جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان این استان را دچار مشکل کرده و سایر شهرهای این استان، دارای ارتباطات پایدار و بدون مشکل هستند.

محمدرضا بیدخام به خبرنگار مهر گفت: با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در ۲ روز گذشته، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان پیشین و فنوج این استان، دچار اختلال شده است، گفت: تمامی تلاش برای رفع این خرابی ادامه دارد اما به دلیل آنکه حجم آب زیاد است، حل مشکل زمان بر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه سایر شهرها و روستاهای این استان دارای ارتباطات پایدار هستند، گفت: ارتباط تلفن، موبایل و اینترنت در تمامی شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان برقرار است و فقط دو شهرستان فنوج و پیشین و روستاهای توابع آنها با مشکل قطعی ارتباطات روبرو هستند.

تا زمانی که سطح آب فروکش نکند نمی توان نسبت به عملیات رفع خرابی شبکه فیبر اقدام کرد و با این حال تمامی تلاش همکاران ما در شرکت مخابرات این است که ظرف امروز، این مشکل را حل کنند. به گفته وی، ارتباطات موبایل نیز در مناطق حادثه دیده به جز این دو شهرستان، کماکان برقرار است.