جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

یکی از سناریوهایی که همیشه مورد توجه افراد ماجراجو بوده، ماجرای منطقه ۵۱ آمریکا و رفت و آمد فرازمینی ها به آنجا بوده ...
درست است شاید شما هم فکر کنید که چنین چیزهایی مربوط به فیلم های تخیلی هستند و هیچ موجود فرازمینی وجود ندارد. اما عده ای بر این باورند که این موجودات که اتفاقا خیلی هم پیشرفته هستند از زمین عزیزمان بازدید کرده اند و در منطقه ۵۱ آمریکا رفت آمد دارند.

منطقه ۵۱ یا گروم لِیک یک منطقه نظامی فوق سری در در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا است.

گفته می‌شود که هدف این پایگاه نظامی آزمایش سامانه‌های نوین پروازی و جنگ‌افزارهای فوق سری است. حکومت فدرال ایالات متحده آمریکا آنرا بخشی از پایگاه نیروی هوایی ادواردز معرفی می‌کند. اما گردانندگان و نوع کار این پایگاه فوق سری کماکان تا به امروز نامعلوم است و حتی کارکنان پایگاه، زندگی‌های بدور از عموم دارند و با دنیای خارج تقریباً هیچ تماسی ندارند.

اگرچه بسیاری از اشیای پرنده ای که مردم در حوالی این پایگاه نظامی مشاهده کرده اند، شباهت زیادی به یوفو ها دارند اما نباید از موضوع را فراموش کنیم که به احتمال زیاد این اشیای پرنده ساخته خود آمریکا هستند و در حال تست و آزمایشند.

اگر مشتاقید بیشتر در مورد منظقه ۵۱ و اسرار آن بیشتر بدانید مقاله ای که روزیاتو در این باره منتشر کرده را بخوانید.

نظرات (۱)

  • محمد رضا
  • یادش بچگی عالمی داشتم با این فضایی ها!