جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی به روش های مختلفی قابل انجام است. از طریق کابل USB، اتصال بلوتوث، وایفای و اینترنت. اما سرعت و راحتی استفاده از هر یک از این روش ها تعیین کننده است.

همانطور که میدانید سرعت انتقال داده از طریق بلوتوث بسیار پایین است و روش استفاده از کابل هم کمی دردسر دارد و البته سرعت کمتری نسبت به وایفای دارد. از این رو روشهایی که مبتنی بر انتقال داده از طریق اتصال بیسیم هستند مورد قبول ترند!

برنامه SHAREit یکی از ابزار پیشرو در زمینه انتقال فایل از طریق امواج وای فای است. از این اپلیکیشن برای ارتباط بین دو دستگاه اندرویدی یا دستگاه اندروید و رایانه می توان استفاده کرد. سرعت انتقال فایل در شیریت بسیار بالاست اما برای پیکربندی صحیح و ایجاد شبکه بین موبایل و رایانه میبایست اقداماتی انجام دهید. در این مقاله نحوه انجام این کار شرح داده شده، در صورتی که نیازمند راهنمایی برای ایجاد شبکه انتقال فایل هستید می توانید از راهنمایی موجود در مقاله اشاره شده استفاده کنید.

در کنار این همه مزایا که شیریت دارد کاربران از تبلیغات موجود در این برنامه احساس رضایت ندارند. با اینکه شرکت بزرگی مثل لنوو پشتیبانی و توسعه شیریت را بر عهده دارد معلوم نیست چرا این همه تبلیغات در برنامه اش گنجانده است!

نظرات (۱)

  • سپیده طالبی
  • درود بر شما
    مطلب جالبی بود
    استفاده بردم
    سپاس