جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

راهنمای خرید ماشین های ایرانی

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۶ ب.ظ

تحریم ها و اوضاع سیاسی کشور از یکسو و از طرفی مبارزه با قاچاق باعث شده تا بازار خودروها در داخل ایران تحت تاثیر قرار گیرد. قیمت خودروهای خارجی برای خریداران ایرانی خیلی گران تمام میشود، بنابراین باید از بین تولیدات داخلی گزینه هایی برای انتخاب را روی میز گذاشت!

یکی از خودروهای ساخت ایران که ارزش خرید دارد پژو 207 صندوق دار است. این خودرو در اوایل سال 1397 به بازار عرضه شد و به دنبال استقبال خوبی که از خودرو 207 هاچ بک شده بود این خودرو نیز مورد توجه خریداران قرار گرفت. فرم کلی بدنه خودرو تقریبا همان فرم پژو 206 های SD است که قبل از این خودرو وارد بازار شده بودند.
امکاناتی از قبیل غربیلک فرمان جدید با دکمه های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل، دی لایت، دوربین و سنسور عقب، در این خودرو به چشم می خورند.
مصرف سوخت ترکیبی 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر معیاری است عنوان کم مصرف بودن را برای این خودرو فراهم می کند. از نکات منفی این خودرو می توان به گیربکس اتومات ان اشاره کرد که یکی از بی کیفیت ترین سیستم های انتقال قدرت موجود در بازار است و بعد از مدتی باعث ایجاد مشکلاتی برای خریداران می شود.
گذشته از نقطه ضعف های این خودرو کسب 4 ستاره رده کیفی برای این خودرو و امکانات تعبیه شده در ان، 207 صندوق دار را به یکی از بهترین خودروهای تولید شده در کشور تبدیل می کند.