جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

چرا فم تریپ؟

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳ ب.ظ

اینستاگرام ، توانسته زمینه مناسبی برای گردشگری، مد و تورسیم فراهم کند. به طوری که روز به روز شاهد پیشرفت و نوآوری در این عرصه ها هستیم.

چندی  پیش هشتگ #فم_تریپ در اینستاگرام و بین فارسی زبان ها رایج شد و همچنان مورد توجه است. فم تریپ یا FAMILIARIZATION TRIP، در واقع به معنای سفر آشنایی است. بعضی ها آن را فمیلی تریپ یا FAMILY TRIP خطاب می کنند. و این نوع سفرها معمولا ارزان  هستند و گاهی هم رایگان! بیشتر اوقات مجریان گردشگری برای معرفی مقاصد گردشگری از این تکنیک استفاده می کنند.

هدف فم تریپ، لاکچری گردی نیست، در فم تریپ، شما با خانواده ها و سبک زندگی مردم آشنا می شوید. مرور واقعی و مستند از زیبایی هایی مقاصد گردشگری جهان به منظور فهم خودمانی واقعیت هایی که در رسانه ها، جلوه ای نادرست و اغراق آمیز از آن روایت می شود.

شاید کشور ما بیش از هر جای دیگری به فم تریپ نیاز داشته باشد. با تبلیغاتی که رسانه های غربی علیه ایران راه انداخته اند. در نظر بسیاری از توریست ها ایران کشوری نا امن و نازیبا است. در حالیکه فم تریپ می تواند چنین تصوری را از اذهان دور کند. نمونه اش را چند وقت پیش هدی رستمی انجام داد و نتیجه اش را دیددیم.