جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

چه زمان هایی که از دست می دهیم!

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ب.ظ

مدیریت زمان نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره و کاری ما دارد و میزان موفقیت ما در بهره گیری از زمانی است که در اختیار داریم. با یک حساب سرانگشتی متوجه می شوید که چه زمانهایی را در طول روز از دست می دهیم که مجموع همین زمان های از دست رفته می تواند هر کسی را در کار و حرفه اش به موفقیت برساند.

زمان را نمی توان بازیابی کرد یا به عقب برگرداند بنابراین مدیریت و بهینه سازی زمان را باید به طور مستمر انجام داد. خیلی اوقات پیش می آید که افسوس گذشته و زمان از دست رفته را می خوریم اما این کار سودی در بر ندارد. به جای اینکه از این پس افسوس گذشته را بخورید بهتر است روش مدیریت زمان را یاد بگیرید.

در این صفحه مقاله ای در مورد چگونگی مدیریت زمان نوشته شده که می توانید برای نخستین گام از آنجا شروع کنید. البته کتاب های متعددی نیز در این باره نوشته شده که می توانید از راهکارهای ذکر شده در آنها نهایت بهره را ببرید.

شاید درک اینکه زمان چقدر ارزش دارد با این مثال ملموس تر باشد؛ در بین وب سایت های خبری جنگی بر سر زمان وجود دارد که تمامی نخواهد داشت. شاید این همه بهینه سازی هم به خاطر همین مدیریت زمان باشد!

  • ۹۸/۰۷/۱۸

مدیریت زمان