جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

اتفاقی که هنگام تماشای فیلم پورن در مغز می افتد مشابه اتفاقی است که در هنگام مصرف مواد مخدر رخ می دهد، یعنی ترشح بیشتر دوپامین که باعث ایجاد یک نوع شادی و لذت می شود. ولی مشکل این است که مثل مواد مخدر، هر بار که این لذت جویی انجام می شود دفعه بعد باید تحریک بیشتری انجام شود.
بنابراین آستانه تحریک بالا می رود و بسیاری ممکن است بعد از مدتی معتاد بشوند. یک مشکل دیگر این که در پورنوگرافی از آنجایی که این روابط به صورت مصنوعی ساخته می شود و کسی که دارد آن فیلم را می بیند از پشت صحنه اطلاعی ندارد، بنابراین فکر می کند که شریک جنسی او هم باید همان قدر او را تحریک کند یا به او لذت بدهد.

تماشای اینگونه فیلم ها همانقدر که سبب برانگیخته شدن احساسات جنسی نوجوان ها می شود، آنها را به وحشت هم می اندازد. دلیل، اندازه ها و مقیاس های غیرواقعی است که در چنین تصاویر مستهجنی نمایش داده می شود که شامل اندازه و فرم و شکل اندام های خصوصی است.

در ایران افراد نمی توانند نزد بزرگسالان مسایل جنسی خود را مطرح کنند؛ در نتیجه ممکن است نگاهی غیرانسانی و تنها با تکیه بر بعد ارضای جسمی در ذهن آنها تقویت شود. در حقیقت مسائل مربوط به روابط جنسی می تواند پایه  خوشبختی یا جدایی بین افراد باشد که متاسفانه جامعه به آسانی از کنار آن رد می شود.

این بخشی از مقاله ای بود که روزیاتو منتشر کرده متن کامل مقاله را می توانید اینجا بخوانید.