جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

فناوری و نیکوکاری

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۸ ق.ظ

نیکوکاری و کمک به افراد تهیدست در فرهنگ مردم کشور ما همیشه جایگاه ثابتی داشته و کم نیستند نمونه‌هایی که همت خیرخواهان، گرهی بزرگ از کار نیازمندان باز کرده باشد. شاید بزرگترین مساله‌ای که می‌تواند به دیده شدن نیازهای اساسی نیازمندان در اقصی نقاط ایران کمک کند وجود یک بستر اطلاع رسانی جامع برای اعلام نیازها و دریافت کمک‌ها باشد. خوشبختانه روند رو به رشد تکنولوژی در کشور با توسعه ابزارهای مختلف که انواع اپلیکیشن نیکوکاری را هم شامل می‌شود، این دسترسی را ممکن‌تر و ساده‌تر ساخته است.

یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توان در این حوزه مثال زد، اپلیکیشن نیکوکاری سایه است که چندین و چند خیریه مختلف با کسب مجوزهای لازم در آن عضو شده‌اند و نیازمندی‌های افراد تحت پوشش خود را در آن وارد کرده‌اند. همین مساله باعث شده سایه طیف وسیعی از نیازمندی‌ها را پوشش دهد و با دریافت اقلام نقدی و غیر نقدی از افراد نیکوکار، آن‌ها را به دست نیازمندان برساند.

 

برای کمک از طریق سایه به سه روش می‌توانید عمل کنید. در صورتی که کالایی در اختیار دارید خودتان آن را به صورت مستقیم ثبت می‌کنید تا سایه آن را در شهر و آدرسی که خودتان مشخص کرده‌اید از شما تحویل بگیرد و به دست نیازمند برساند. روش دوم پرداخت نقدی است که همه یا بخشی از مبلغ را پرداخت می‌کنید تا سایه کمک شما را به صورت نقدی یا با تهیه کالای مورد نیاز به افراد نیازمند تحویل دهد.

روش سوم هم گلریزان است. در این حالت شما یک گلریزان ایجاد می‌کنید و لینک آن را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار می‌دهید تا آن‌ها هم با پرداخت مبلغی، در جمع آوری هزینه نهایی مورد نیاز برای تهیه کالا یا کمک نقدی سهیم باشند.

این اپلیکیشن را می توانید از بازار دانلود کنید.

  • ۹۸/۰۷/۰۲

احسان

نیکوکاری