جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

کی بشه به صد برسم؟

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

پستهام مدام داره بیشتر میشه، کی بشه به صد برسم؟ بلاگ نویسی یه چیز وابسته به مود آدم است معلوم نیست تا کی ادامه بدم فعلا که هستیم. اگه اتفاقی نیفته مثلا سیستم از کار نیفته و فیلتر نشیم و ... فعلا مثبت فکر کنیم و بریم به پیش :)


دوستی و دوست یابی

Photo Credit: New Indian Express


یه سری ایده دارم و میخوام تست کنم. فکر نمی کنم وبلاگها خواننده داشته باشه این روزها. بیشتر ابزاری در خدمت ابزار دیگه است. مثلا برای خبرپراکنی، برای ساپورت خبرها و سایتهای دیگر یا پخش محتوا در صفحات بیشتر ، بهش لینک بیلدینگ هم میگن ! به هر حال اینم واسه خودش یه کارکرده به حساب میاد. باید دید که فایده این کار برای صاحاب سرویس وبلاگ چیه؟ مثلا

  • پز به داشتن سایتی پرترافیک. اما اگه پول نباشه پز چه فایده داره؟
  • دومیش میتونه فروش بنر و فضای تبلیغات باشه.
  • سومیش میتونه ساپورت سایتهای دیگه متعلق به صاحاب سرویس وبلاگ باشه.
  • چهارمیش رصد کردن رفتار کاربران و مدیران سایتها. البته به شرطی که سیستم وبلاگ پربیننده باشه. 

به هر حال یه سری فایده داره. به من چه اصلا. من دارم همینجوری، هوایی می نویسم. اما طبیعتا خودم رو هم لو دادم. بی علاقه به وب و فضای مجازی نیستم و شاید هم دستی در این حوزه دارم. چه می دونم. به شما چه اصلا؟ 

به من چه اصلا؟ به من چه که می خونید یا نمی خونید، می خونید و میرید یا مکث می کنید و کامنت میزارید. 

به من چه اصلا؟

حالا اگه خوشت اومد یه ندا بده، شاید دوست شدیم. خصوصا که اگه دختری. بالای 35 ام. کار به کجا کشید جون تو. اصلا انتظارش رو نداشتم. شما هم انتظارش رو نداشته باش. زندگی همینه. 

همینطور همه چی یه دفعه ای پیش میره. 

جان تو!

  • ۹۸/۰۲/۱۴