جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

خستگی

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۰۵ ق.ظ

این روزها دست به کارهای جدیدی زده ام و مهمترینش واگذاری کارها به دیگران اما همنان خودم زیاد کار می کنم. به هر حال سنی ازم گذشته و یا اینکه علاقه ای به انجام برخی کارها دیگر ندارم. چه بهتر که واگذار کنم و به دیگران اعتماد کنم.


مثلا ترجمه و ویرایش و پاکنویسی یک مقاله 1000 کلمه ای شاید برایم چندین ساعت زمان ببرد اما فردی که تمرکزش روی ترجمه است و به آن موضوع مسلط است حتما در زمان کمتر و با سرعت بیشتری آنرا ترجمه می کند.


در عوض من کارم را می گذارم روی ادیت نهایی مطلب و افزودن برخی چیزها متناسب با تجربه ام و در نهایت قرار دادن آن در سایت. حتی قرار دادن آن در سایت را هم باید واگذار کنم


بدون واگذاری کارها به دیگران امکان رشد و فراتر رفتن از خود نیست


بزرگ شو

باشه


:)

  • ۹۸/۰۲/۱۲