جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

تبلیغات جذاب هم می شود داشت؟

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ

تبلیغات یکی از مهمترین راه های کسب درآمد برای بسیاری از سایت هاست. تا جایی که به برخی سایت ها بر می خوریم که برای رسیدن به محتوای مورد نظرمان، لازم است چندین و چند پاپ آپ و تبلیغ را ببندیم. مثل گذشتن از هفت خوان رستم یا چیزی شبیه به آن ...


مشکل چنین سایت هایی نداشتن خلاقیت و تمرکز بر روی کسب درآمد به هر طریقی است. راستش را بخواهید از نظر مدیران این سایت ها کاربران ارزشی ندارند وگرنه این همه تله تبلیغاتی سر راه منو شما نمی گذاشتند!


گوگل هم چنین سایت هایی را دوست ندارد، اگرچه نمیشود مدعی شد هیچ تبلیغاتی نباشد، اما می توان روش های بهتری برای تبلیغات پیش گرفت. دانگهی یکی از این موارد است که پونیشا در مورد آن توضیحات کاملی در این صفحه ارائه کرده.


دانگهی یا همان داستان آگهی می گوید به جای آنکه کاربران را با تبلیغات آزار دهند از سایت تان فراری دهید، می توانید با کمی خلاقیت داستانی برای هر آگهی درست کنید و در جایی قرار دهید که کاربر را اذیت نکند و از طرفی باعث شود کاربر داستان آگهی شما را بخواند و در نهایت وقت بیشتری را در سایت بگذراند.


این یک معامله برد برد است، چه کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و نکند در هر صورت برد کرده اید. به هر حال وقتی را صرف خواندن دانگهی شما کرده است یا نه؟


دانگهی

نظرات (۱)

  • سمیرا میرزاوند
  • ممنون از مطلب مفیدتون.