جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

وظایف پشتیبانی سئو

سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۴۶ ق.ظ

یا وبلاگ نسبتا جدید در همین بلاگ آی آر دیدم که پشتیبانی سئو رو اینجور تعریف کرده:


وظیفه پشتیبانی سئو پاسخگویی سریع به پرسش های مشتریان از طریق کانال های ارتباطی مختلف و بررسی هشدارهای خودکار توسط ابزارهای هوشمند جهت بهینه سازی موتور جستجو است. واحد پشتیبانی در سئو تشکیل شده از یکسری افراد متخصص و با تجربه در زمینه بهینه سازی موتور جستجو و طراحی وب سایت است.


نویسنده: ادمین ادمینی

مشخصه که این دوستان دارند برای جایی لینک سازی می کنند

نوش جونشون، فعالیت کاملا مثبتی است و چرا لینک نسازند؟


اینم لینک وبلاگش تا خودتون بقیه اش رو بخونید. دوست منم نیست و دلخواهی لینک میدم :)


این پست رو که نوشتم یه سرچکی کردم و پست دیگه ای باز در همینجا دیدم. این یکی مفصل تره و حجم محتواشون زیاد اما این دوستان هم در حال ساختن لینک هستند. به نظرم ایراد نداره ولی اسمشون رو ادمین ادمینی نگذارید لطفا. ببینید.


تکنیک هایی که در این نوشته برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از: 

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها 
  • لینک یک طرفه 
  • کلمات کلیدی 
  • استفاده از Meta Tag 
  • استفاده صحیح از عنوان 
  • استفاده از robots.txt 
  • بهینه سازی محتوا


خوبه که متخصص دیجیتال مارکتینگ زیاد بشه هر چند که همه دارند ادعای این تخصص رو می کنند. باشه بابا.

منم هی دارم میخونم و یاد میگرم و امیدوارم یه روز بتونم من ادعای متخصص دیجیتال مارکتینگ کنم

البته تجربه من میگه من همیشه دیر میرسم


روزی که من ادعای این تخصص کنم حتما همه در حال میجیتال کارکتینگ هستند


استیکر گریه لازم دارم در اینجا


  • ۹۸/۰۴/۰۴