جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

اگر این روزها به طور جدی به ورزش فیتنس روی آورده اید و سعی دارید اندام خود را باریک کنید، باید در انتخاب ورزش هایی که به طور منظم انجام می دهید با دقت و وسواس عمل کنید، چون بعضی از حرکات ورزشی دقیقاً اثر عکس دارند. این ورزش ها عضلات خاصی را فعال می کنند و ممکن است باعث شوند بدن از آنچه که بوده، بزرگ تر شود.

وقتی تصمیم می گیرید اندام خود را متناسب کنید یا وزن اضافه خود را کم کنی، ممکن است وسوسه شوید ورزش را با شدت و جدیت زیادی شروع کنید. با این حال، کارشناسان هشدار داده اند که افراط در ورزش کردن بزرگ ترین مانع بر سر راه دستیابی به اندام متناسب و دلخواه محسوب می شود. برای ساختن عضلات قوی و جلوگیری از آسیب فیزیکی، باید به بدن خود فرصت استراحت و ترمیم دهید؛ این مسأله اهمیت زیادی دارد. داشتن یک رژیم غذایی هم امری ضروری است چون حتی بهترین عضلات هم اگر یک لایه ی بزرگ از چربی روی آن ها را بپوشاند، بزرگ به نظر خواهند رسید.

این نوشته را بخوانید در اینجا نحوه انجام صحیح چند حرکت ورزشی شرح داده شده، که اگر اشتباه انجام دهید نه تنها شما را عظلانی نمیکند بلکه چاقتر میکند.

یک وب سایت موفق باید در اولین قدم، موفق به جلب اعتماد موتورهای جستجو شود. در ابتدا گوگل و سایر موتورهای جستجو به شما اعتماد ندارند؛ با رعایت قوانین سئو و استفاده به جا از تکنیک سئو در هنگام تولید محتوا، به مرور زمان اعتماد سایت های جستجو را به دست خواهید آورد.

موتورهای جستجو بزرگ و معتبر مانند گوگل برای رتبه بندی وب سایت و نمایش آنها در رابطه با کلمات کلیدی مرتبط دارای الگوریتم های متفاوتی هستند، این الگوریتم ها به نوعی پایه ریزی شده اند که هر گونه تقلب و خطا را در تولید محتوا براساس سئو شناسایی کنند و از نمایش سئو وب سایت های این چنینی جلوگیری به عمل آورند.

در نتیجه، رعایت قوانین موتور های جستجو و بهینه سازی در هنگام استفاده از تکنیک سئو برای حضور در نتایج این موتورها الزامی است.

لازم به ذکر است تداوم رعایت قوانین سئو در بالا ماندن رتبه وب سایت و نمایش آن در هنگام جستجوی کلیدواژه های مرتبط توسط مخاطبین نیازمند تداوم اعتماد یک موتور جستجو به سایت و محتوای منتشر شده در آن است.

هرچند فروش صنایع دستی در اینستاگرام ایده خوبی برای پول درآوردن از اینترنت است، اما همیشه ترس و نگرانی اینکه ناگهان فیلتر شود، همراهمان است. پس چه کار کنیم؟ در ادامه علاوه بر فروش صنایع دستی در اینستاگرام، پیشنهادی به شما می دهیم که هم بر این ترس و نگرانی غلبه کنید، هم از رقبایتان جلو بیفتید! 

چه محصول و خدمات برای فروش در اینستاگرام مناسب است؟
محبوبیت اینستاگرام در بین مردم، به خصوص مردم کشور خودمان، آن را به گزینه ی خوبی برای فروش صنایع دستی و خدمات تبدیل کرده است. خوشبختانه در اینستاگرام هر محصول صنایع دستی ازجمله محصول فیزیکی، مجازی و همچنین خدمات را می توانید بفروشید. مثل فروش محصولات هنری و صنایع دستی و کتاب ها و جزوه های آموزشی حوزه گردشگری.

محصول را از کجا تأمین کنیم؟
این هم یکی دیگر از دغدغه های مهم افراد است. ممکن است برای خودتان هم وجود داشته باشد. می خواهم بگویم که نگران تأمین محصول نباشید. قرار نیست از همان ابتدا محصول داشته باشید. شما پیج را راه اندازی کنید، پست و محتوای بدرد بخور در آن بگذارید، کمی محصولتان را معرفی کنید. بعد از مدتی احتمالاً سفارش هم می گیرید، بعد از آن می توانید، بروید و محصول را به همان تعدادی که سفارش داده اند تهیه کنید.

بقیه مقاله را در اینجا بخوانید

موتور های جستجو از جمله گوگل دارای الگوریتم هایی هستند که طبق آنها سایت ها را در نتایج خود رتبه بندی می کنند، الگوریتم در سئو به زبان ساده به معنی فرمول و نحوه محاسبه رتبه بندی سایت ها می باشد.

الگوریتم بر خلاف اسم فلسفی، تعریف ساده ای دارد این کلمه از ریاضیدان ایرانی خوارزمی گرفته شده و به معنی تشریح مراحل انجام یک کار می باشد.
صاحبان وب سایت که دوست دارند وب سایتشان در صف اول موتورهای جستجو قرار بگیرد همیشه به دنبال راه هایی برای این هستند که عملی را انجام دهند وب سایتشان به لحاظ فنی قابل فهم برای موتورهای جستجو باشد و با منطق های گوگل هم راستا باشد، البته این کار کاملا فنی و تخصصی است، موتورهای جستجوگر برای شناخت و درجه بندی وب سایت ها الگوریتم های متنوعی دارند که همه صاحبان وب سایت که میخواهند در اندازه گیری های این الگوریتم ها سهمی داشته باشند و شناخته شوند.
 
هر الگوریتم دارای سه قسمت؛ تعیین ورودی، انجام محاسبات و تعیین خروجی است. برخی از مهمترین الگوریتم های شناخته شده گوگل از این قرارند: الگوریتم پنگوئن، الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم کبوتر، الگوریتم PayDay Loan، الگوریتم Page Layout، الگوریتم Page Authority، الگوریتم کافئین، الگوریتم گورخر، الگوریتم mobilegeddon

آقایان کچل خیلی نگران این مسئله هستند که جنس مخالفشان در خصوص کچل بودن آن ها چه فکر می کند مخصوصا چنانچه هنوز مجرد باشند، این مسئله میتواند در متاهل شدن آن ها هم اثر بگذارد.

برای اکثر زنان مردان اولویت های خاصی مد نظر دارند و آن ها به مردان قد بلند با پوست و موی تیره، مردان پرمو با ظاهر ورزشکاری، مردان اندیشمند و با هوش بیشتر متمایل هستند. 

زنان بسیاری هستند که به موهای طرف مقابلشان اهمیتی نمی دهند پس بهتر است به تقویت دیگر خصوصیت های مثبتتان بپردازید و وقت بیشتری را صرف ورزش کردن، رسیدگی به شرایط لباس پوشیدنتان کنید.

نکته مهم دیگری که در مورد مردان کچل وجود دارد این است که بعضی از این مردان موهای خویش را از یک طرف به طرف دیگر سرشان شانه می زنند و یک وضعیت نا زیبایی به صورت خویش می بخشند.

برای مجذوب  کردن زنان و جذابیت بیشتر ظاهرتان قدری رسیدگی میتواند حتی بدون داشتن مو تغییر شگرفی در جذابیت شما ایجاد کند. مردان کچل باید با مشاوره با ارایشگر خویش، موهای باقی مانده خویش را خیلی کوتاه بتراشند یا از سبک ها و مدل های جذاب و جدید دیگر استفاده کنند تا با وجود کچل بودن برای خانم ها جذاب به نظر برسند.

داشتن یک گوشی هوشمند با دوربین با کیفیت، به تنهایی نمیتواند تضمین کننده حرفه ای تر شدن عکس هایتان شود. آنچه که عکس ها را حرفه ای میکند بهره بردن درست از تمام ابزار موجود است مخصوصا زمان عکاسی در سفر باید به این موارد توجه داشت.

یکی از مواردی که هنگام عکاسی با گوشی هوشمند خود باید همیشه به خاطر داشته باشید، این است که همواره فلش گوشی خود را خاموش نگه دارید. نور زیاد فلش گوشی ها اغلب باعث می شود که عکس های شما زمینه ی تاری داشته باشند، رنگ های عکس مصنوعی شوند و چشمان سوژه ها هم قرمز شود. این موارد قطعا نمی تواند خوشایند باشد.
به عنوان راه حل جایگزین می توانید این موارد را امتحان کنید.
_ به دنبال منبع نور مناسب بگردید.
_ از قابلیت دامنه ی دینامیک بالا (HDR) گوشی خود استفاده کنید. این قابلیت به طور هم زمان سه عکس را با سه نوردهی متفاوت می گیرد و آنها را با هم ترکیب می کند و نتیجه نهایی آن هم عکس های بهتر با جزئیات مطلوب تری است.
_ حساسیت ISO و نوردهی دوربین خود را افزایش دهید.
_ از نرم افزارهای مخصوص عکاسی در شب (Night Vision Camera Apps) استفاده کنید.
_ از یک منبع نور خارجی مصنوعی استفاده کنید.

یه متن زیبا در این وبلاگ که ظاهرا مال خیلی سال پیش پیدا کردم با خوندنش ذهنم درگیر شد. واقعا ما برای رسیدن به هدف هامون چه چیزایی را از دست دادیم؟ در ادامه متن را بخوانید متوجه منظورم خواهید شد.

به دختر مورد علاقه ات رسیدی، اما بعد از رسیدن هنوز راضی نیستی ... یک جای کار می لنگه ... اون رسیدن راضیت نکرده ... چرا؟ ... جواب یک چیزه: تفاوت "رسیدن" و "دسترسی" ... "رسیدن" به اون دختر مساوی با از دست دادن امکان "دسترسی" به هزاران دختر دیگه است ...

با همین دید دسترسی و رسیدن به چیزهای دنیا نگاه کن ... دهها مثال دیگه می تونی پیدا کنی. پول را ببین: اهمیت 10,000 تومان پول به این نیست که می تونی باهاش به یک چیز 10,000 تومانی برسی. اهمیتش به اینه که پتانسیل دسترسی به دهها چیز 10,000 تومانی را پیدا می کنی ... مهاجرت را ببین: تا وقتی ایران بودی دسترسی به دربند و دارآباد و پارک ملت و هزار جای دیگه را داشتی ، حتی اگه سالهای سال هم بهشون سر نمی زدی، اما با بیرون اومدن از ایران تازه می فهمی فقط داشته ها مهم نبوده، بلکه چیزهایی که بهشون دسترسی داشتی و دیگه نداری (حتی اگه ازشون استفاده نمی کردی) هم می تونه مهم باشه ...

در دو مورد باید خیلی حواست به این رسیدن و دسترسی باشه: (1) وقتی داری به چیزی می رسی حواست باشه که دسترسی به چه چیزهایی را از دست می دی (2) وقتی داشته هات را محاسبه می کنی، چیزهایی که بهشون دسترسی داری ولی استفاده ای ازشون نمی کنی را هم اضافه کنی ...

ما خیال می کنیم که دوست داریم به چیزهای دنیا برسیم ... اما مراقب باش ... مغز ما دیزاین شده که از امکان "دسترسی" به چیزها بیشتر از "رسیدن" به چیزها لذت ببره ....

پل طبیعت تهران هم برای مقابله با کرونا به پویش من ماسک می زنم پیوست.

پل طبیعت، یکی از قطب‌های گردشگری شهر تهران است که در چند سال گذشته مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و تبدیل به یکی از نمادهای شهر شده است. شگفت‌انگیزترین نکته در مورد پل طبیعت تهران این است که هرچند بین چندین اتوبان اصلی شهر قرار دارد و درست در مرکز شلوغی و ترافیک ساخته شده، اما احساسی از بودن در طبیعت و تنفس را به همراه دارد.

وجود فضاهای سبز، مسیرهای پیاده‌روی و دیدن آدم‌های با انرژی و خوشحالی که برای تفریح یا ورزش به پل طبیعت تهران می‌آیند، حس شادابی و سرزندگی این فضا را دو چندان می‌کند.

پل طبیعت با 4 بزرگراه اصلی شهر یعنی حقانی، همت، مدرس و رسالت احاطه شده است. این پل روی بزرگراه مدرس ساخته شده است و پارک طالقانی را به پارک آب و آتش متصل می‌کند. پس شما می‌توانید با ورود به یکی از این دو پارک، خودتان را به پل طبیعت برسانید.

یکی از بهترین روش ها برای داشتن یک خواب آرام برای کودکتان، پخش آهنگ شب کودکانه است. این امر باعث می شود تا کودک با آرامش و حس خوب به خواب رفته و در نتیجه، کیفیت خواب بهتری خواهد داشت. اپلیکیشن های بسیاری امروزه برای این امر طراحی شده اند که شامل آهنگ لالایی کودکانه و آهنگ های شاد کودکانه شب می شوند.

برنامه لالایی آرام کودکانه با 20 هزار نصب فعال، قطعا انتخاب اول هر پدر و مادری است. این برنامه آهنگ شب کودکانه شامل مجموعه ای از آرامش بخش ترین و زیباترین لالایی های کودکانه و باکیفیت است که به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

همچنین فضای داخلی برنامه هم زیبا بوده و شامل جلوه های بصری جذاب و انیمیشن های متحرک می شود. جالب است بدانید که این تصاویر و انیمیشن ها به گونه ای طراحی شده تا به کودک حس آرامش و خواب را القا کند.

برخی از امکانات برنامه:
امکان پخش خودکار آهنگ و لالایی
امکان قفل کردن صفحه نمایش برای جلوگیری از خوردن دست کودک و قطع آهنگ
پس زمینه های آرامش بخش و دلنشین
رابط کاربری آسان

دانلود از کافه بازار

چالش های اینستاگرامی تمامی ندارند و متاسفانه بسیاری از افراد به خاطر مشهور شدن تن به هر کاری میدهند تا جایی که برخی از آنها تصمیم گرفته اند در خیابان سگ شوند تا به شهرت برسند.
سه پسر جوان بجنوردی با لباس هایی خاص در خیابان های این شهر جنجال آفریدند! سه پسر ۱۷، ۱۹ و ۲۱ ساله با پوشیدن لباس زنانه در انظار عمومی ظاهر شده و یک تن از آنان با بستن قلاده به گردن دیگری، وی را در حالی که چهاردست و پا روی زمین راه می رفت از مسیرهای اصلی مرکز شهر عبور می داد و فرد دیگر از این حرکات فیلمبرداری می کرد.

اگرچه سگ حیوانی وفادار و دوست داشتنی است اما برای یک انسان تقلید حرکات سگ اصلا خوشایند نیست.

جوانان مزبور پس از دستگیری توسط پلیس با ابراز ندامت از رفتار خود، علت این اقدام نامتعارف را چالش جرات، شوخی و شرط بندی با دوستان خود عنوان کردند.

گرمازدگی جدی ترین شکل آسیب در گرما است و به نوعی از شرایط اورژانس پزشکی محسوب می شود.

اگر گرمازدگی در کمتر از ۳۰ دقیقه برطرف شده و پس از آن دمای بدن به حالت طبیعی بازگشته و علائم آن رفع شود، معمولاً وضعیت فرد گرمازده جدی نیست اما اگر این علائم بیش از ۳۰ دقیقه طول بکشد، بهتر است اقدام اورژانسی صورت گیرد.

از علائم گرمازدگی می توان به سردرد، سرگیجه و گیجی، از دست دادن اشتها و احساس بیماری، تعریق شدید، رنگ پریدگی، گرفتگی پاها و دست ها و معده، افزایش تعداد تنفس و ضربان نبض، تشنگی بیش از حد و افزایش دمای بدن به بیش از ۳۸ درجه سانتی گراد اشاره کرد.

این علائم به طور معمول در کودکان و بزرگسالان یکسان است اما در کودکان گاهی علائمی از جمله بی حالی و خواب آلودگی نیز دیده می شود.

اگر چنین علائمی در فردی مشاهده شد باید با روش های زیر دمای بدنش را کاهش دهید:

۱- او را به مکانی خنک و در سایه ببرید.
۲- او را در وضعیت طاق باز بخوابانید و پاهایش را به آرامی دراز کنید.
۳- به فرد مقدار زیادی آب برای نوشیدن بدهید. نوشیدنی های ورزشی نیز می تواند به جای آب استفاده شود.
۴- پوست او را خنک کنید. از یک اسپری آب یا اسفنج خیس برای خنک کردن پوست فرد استفاده کنید. قرار دادن دستمالی خیس پشت گردن فرد نیز می تواند مفید باشد. در صورت امکان پنکه و کولر را روشن کنید.

جهنم دره یا به قول محلی ها جهنم دره سی، یکی از جاهای دیدنی مشگین شهر است که در دامنه های کوه سبلان در استان اردبیل قرار دارد.

در فاصله ۳۵ کیلومتری مشگین شهر، کیلومتر ۱۸ ییلاق قارا یاتاغ دره ای عمیق وجود دارد که دورتادور آن را صخره های سنگی احاطه کرده است و رودخانه خیاوچایی با سرخوشی راه خود را از میان آن ها باز می کند و می گذرد.

«دره جهنم» یا به قول محلی ها، «جهنم دره سی» (جهنم درسی)، برخلاف آنچه از نامش به ذهن ها متبادر می شود، تکه ای کوچک از بهشت موعود است که در دامنه های شمالی کوه استوار سبلان و در شمال غربی ایران قرار دارد.

این دره بهشتی، یکی از شگفتی های طبیعت در فاصله ۲۰ کیلومتری روستای موئیل است. برای رفتن به این دره، از مبدا روستای موئیل، بخشی از راه را باید با خودرو و بخشی را باید پیاده پیمود.

آبراه کم پهنا و درعین حال، پرآب و خنکی از میان این دره عبور می کند که در تمام فصول سال زیبا است. با سرد شدن هوا، به خاطر تشکیل قندیل های یخی فراوان و زیبا در دو طرف آبراه در اشکال مختلف، زیبایی دره صدچندان می شود.

این که بگوییم متاهلی بهتر از مجردی میباشد یا برعکس، مجردی از متاهلی بهتر است نادرست است. بعضی از اشخاص زندگی مشترک بهتری نسبت به زمان مجردی خویش دارند و برخی دیگر زندگی مجردی خویش را بیش از متاهلی دوست دارند.

نتیجهٔ مطالعات جدید نشان می دهد که از دههٔ هشتاد میلادی به بعد میل به تجرّد در اشخاص بیشتر شده ازدواج ها کم تر و ناپایدار تر شده اند. همچنین نتیجهٔ مطالعات ثابت می کنند که برعکس باورهای قدیمی که اظهار می کردند اشخاص متأهل نسبت به مجردها از سلامت و احساس خوشبختی بیشتری بهره مندند دیگر مطلقاً صحت ندارد و در مواردی حتی مجردها خوشبختی و سلامت بیشتری از متأهل ها دارند.

از دلایل اظهار شده برای این مسأله میتوان به ازادی بیشتر در اشخاص مجرد و همین طور فشار بالا بر روی متأهل ها اشاره کرد. عامل دیگری که برای توضیح دلیل سالم تر و خوشبخت تر بودن مجرّدها دربرابر متأهلین اظهار شده این است که انسان در موقعیت های شخصی دچار دغدغه های ذهنی کمتری است.

با این وجود برخی دیگر از منابع هنوز بر این باورند که با تمام مشکلاتی که ازدواج در دنیای امروز دارد، باز به دلایلی مثل ثابت کردن عشق به شریک عاطفی، اجتماعی بودن انسان، پشتیبانی همسر و ایجاد انگیزه بیشتر برای زندگی ازدواج کردن نسبت به مجرد بودن بهتر است.
 
مطالعات جدید نشان می دهد یک ازدواج خوب و سالم برای سلامتی موثر است. درحالی که ازدواج نادرست و مشکل دار ورشکستگی جسمی و روحی تمام عیار شمرده می شود.

با همه این موارد هنوز نمیتوان به طور قاطعانه گفت که مجردی بهتر است یا متاهلی؟

بازار بازی های موبایلی با شیوع کرونا داغ تر شده اما آنقدر تعداد بازی های موجود در فروشگاه ها زیاد شده که انتخاب یک بازی خوب کمی سخت است. در این پست یک بازی پرطرفدار را معرفی میکنیم اگر با سلیقه شما سازگار نیست بد نیست به مقاله برترین بازی های موبایلی ۲۰۲۰ نگاهی بیندازید.

بازیهای نقش آفرینی محبوبیت بالایی دارند و Dead Cells یکی از چالش برانگیزترین های حال حاظر است. Dead Cells بازی ساده ای نیست، بعد از هر بار مردن بعضی از چیزهایی که به دست آوردید را از دست می دهید و بدتر از همه اینکه به نقطه شروع برمی گردید اما با تمام این حرف ها این یک بازی اعتیاد آور است.

نگران تکراری بودن و از اول شروع کردن بازی نباشید چون هر بار که بازی را شروع می کنید محیط تغییراتی می کند و همین مسئله جلوی تکراری شدنش را گرفته است.

با نصب این بازی شما در یک بازی اکشن نقش آفرینی قرار میگیرید که در آن باید از سیاهچاله های یک زندان فرار کنید. از طرفی هرچه قدر که بیشتر تلاش می کنید بیشتر با رفتار دشمنان آشنا می شوید، آیتم های بیشتری به دست می آورید و می توانید شخصیت اصلی را هم قدرتمندتر می کنید. می دانید که دارید به موفقیت نزدیک تر می شوید و همین ارزش تجربه بازی را بالا می برد.

لینک دانلود بازی Dead Cells از گوگل پلی

عکس العمل بدن مرد و زن نسبت به کاهش فعالیت جنسی کاملا متفاوت است. زن هرچقدر تعداد معاشقه کمتری داشته باشد، میل و لذت جنسی او کمتر شده و مشکل تر ارضاء می شود و هرچه زنان از لحاظ جنسی بیشتر فعال باشند، علاقه آنها به معاشقه بیشتر خواهد بود.

رابطه جنسی، خانم ها را زیبا تر می کند. هنگام رابطه جنسی میزان استروژن (هورمن زنانگی) در خانم ها دو برابر می شود این افزایش باعث می شود آنها موهایی براق تر و پوست نرم تری داشته باشند. به گفته پاتی بریتون متخصص امور جنسی: «استروژن سرچشمهِ جوانی در خانم هاست»

عمل جنسی باعث ترشح هورمون سراتونین و DHEA می شود که دوای افسردگی است. هورمون های فوق تنظیم کننده حس روحی و روانی هستند. شادابی بعد از آمیزش، تاثیر مستقیمی در پوست صورت زنان خواهد داشت.

رابطه جنسی داشتن یک یا دو بار در هفته باعث افزایش نوعی پادتن دفاعی در خون می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. در نتیجه احتمال اینکه شما سرما بخورید کم می شود. رابطه جنسی همچنین فشار خون را پایین می آورد و باعث می شود از فشار روحی کمتری برخوردار باشید.