جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

حیوانات در سفر

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ

حیوانات خانگی برای خیلی ها مثل عضوی از خانواده اند و به همان اندازه نسبت به آنها وابستگی وجود دارد. پس تعجبی ندارد اگر خانواده ای بخواهد محل زندگی اش را عوض کند یا سفر برود و حیوانش را هم با خودش ببرد. اما اگر خواستیم حیوان را با هواپیما جابه جا کنیم باید چه کارهایی انجام بدهیم؟

بیشتر ایرلاین ها دو راه حل برای حمل حیوانات ارائه می کنند. راه اول این است که مسافر باشید و حیوان را همراه تان ببرید. البته نمی توانید سگ یا گربه را داخل کابین مسافربری ببرید و کنارتان بنشانید. بلکه باید به قسمت بار تحویلش بدهید. در این صورت موقع خرید بلیط هواپیما، کد AVIH یا سرویس حمل موجود زنده را هم از دفتر هواپیمایی می گیرید. هر مسافر نمی تواند بیشتر از دو قلاده سگ یا گربه، یا ۱۰ پرنده تزیینی حمل کند.

راه دوم وقتی ست که حیوان را تحویل کارگو بدهید. در این صورت در پایانه یا همان ترمینال باربری مشخص می کنید چه کسی در مقصد او را تحویل می گیرد. اسم گیرنده هم در بارنامه نوشته می شود.

بعضی ها حیوان خانگی مثل سگ، گربه و پرنده دارند و مایلند موقع سفر یا مهاجرت به کشوری دیگر همراه شان ببرند. معمولا برای جابه جایی حیوان های خانگی در بیشتر پروازهای داخلی مشکلی وجود ندارد و فقط باید مدارک مورد نیاز را از قبل آماده کرد.

  • ۹۹/۰۵/۱۵