جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

مظنون که هست، با یک مقاله نظرم عوض نمیشه

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۳ ب.ظ

خب به اسم سئو کلی خدمات ضعیف و بی ارزش ارایه میشه. اگه شما با سئو آشنا باشید من رو متهم به لینک بیلدینگ می کنید. اما خواهش میکنم خوب نگاه کنید که آیا هستم یا نه. قضاوت شما برای من محترم است. اما انکار نمی کنم که من در اغلب پستهایم ایده ها را با یافت لینکی در سایتی شروع می کنم و کم کم در رهنم آن را بزرگ می کنم و در نهایت اینجا تایپ می کنم. در هر صورت اگه سئو بودم منم در مظان اتهام قرار داشتم


با اسم سئو خدمات ضعیفی ارایه می شود و بازار سئو تاحدی در ایران آشفته است. جالبه که خدمات مختلفی وجود داره در مقوله بزرگتر مارکتینگ اما همه اینها را به اسم سئو می فروشند. باشد که این سرویس در ایران جا بیفتد و فراگیر شود




  • ۹۸/۰۳/۱۹