جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

این روزها ساده شده اما این جور نبوده

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۹ ق.ظ

این روزها خیلی ساده یک ایمیل برامون میاد و تعرفه های تبلیغ در سایت رو میفرستند و ما انتخاب می کنیم. روشهای مختلف تبلیغ هست: متنی، بنری، ویدئو و رپورتاژ و غیره. اما روزگاری این طور نبوده و چالشی بوده به اسم تبلیغات.

از آن روزها:

"على رغم رشد تبلیغات آنلاین در جهان سایت هاى ایرانى از تبلیغات بى بهره اند و حتى در مقایسه با رسانه هاى سنتى مثل نشریات نیز قادر به تامین حداقل هزینه هاى سایت هاى خود از طریق تبلیغات نیستند."

و باز بخوانید:

"بسیارى از افراد از جمله تولید کنندگان و صاحبان بنگاهها از مطالب و محتواى تولید شده در سایت هاى ایرانى استفاده مى کنند اما در این چرخه سهمى را ایفا نمى کنند. متاسفانه از طرفى سایت ها نیز صرفا منافع کوچک اطراف خود را نگاه مى کنند و به منافع وسیع تر که دیگر سایت ها را نیز در بر مى گیرد نمى اندیشند."

و اینگونه بحثها سرانجام به صنعت پررنگ تبلیغات آنلاین کشور رسید که خوشبختانه بازیگران مطرحی دارد و به کسب و کارها برای رساندن پیامشان به مخاطبان نقش ایفا می کنند. این دو خبر قدیمی رو ببینید: یک و دو .

جالبه که افرادی که در اون نشست صحبت کردن این روزها در جای جای وب فعالند و هنوز نقش بازی می کنند. یه جورایی باید به نسل اون دوران هورا گفت. یکیشون فکر کنم داره برنامه ای در بی بی سی رو اجرا میکنه.

  • ۹۸/۰۲/۳۱