جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

فراتر از گوگل بروید

سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ق.ظ

اگرچه در گذشته داشتن یک وب سایت پر و پیمان برای برندینگ کفایت میکرد. اما امروزه تنها تمرکز بر روی سایت، برای برند شدن مثل سابق جواب نمی دهد و باید در شبکه های اجتماعی، شبکه های اشتراک ویدئو و ... حضور داشت تا از قافله عقب نماند. در ادامه سخن چند متخصص  بهینه سازی موتورهای جستجو را می آوریم که در مورد آینده سئو نظرشان را گفته اند.

Schwartz، مدیر سئو SurveyMonkey می گوید: "من فکر می کنم در سال 2019، سئو تنها نحوه بهینه سازی برای گوگل نیست، بلکه ما باید موتورهای جستجوی دیگر را نیز در نظر بگیریم".

Krum می گوید: "اگر مشتریان برنامه ها را جستجو می کنند، شما باید در فروشگاه های برنامه دارای رتبه باشید. اگر آن ها به دنبال پادکست ها و فیلم ها هستند، باید در جایی که افراد این چیزها را جستجو می کنند دارای رتبه باشید. مارک های قدرتمند در حال تبدیل شدن به حالت های چند بعدی هستند، رتبه بندی آنها بیش از فقط وب سایت ها است. سئوهای قوی نیز باید همین کار را انجام دهند".

Jes Scholz، مدیر دیجیتال بین المللی Ringier AG، می گوید که او نیز دامنه سئو را گسترش می دهد تا قابلیت دیده شدن را بر روی پلتفرم های دیگر پوشش دهد.

به گفته Keith Goode، استراتژیست ارشد IBM، همه این موارد نیاز به ارائه بهترین محتوا بر روی پلتفرم های سریع برای پاسخگویی به کاربران در هر کجا که هستند دارد.

Goode می گوید: "هدف ما فقط این نیست که ترافیک را هدایت کنیم. این امر برای بهینه سازی تجربه جستجو است، چه مبتنی بر وب باشد یا مبتنی بر برنامه، تا نیازهای کاربران را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم.