جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

در اولین قرار عاشقانه چه بگوییم؟

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۷ ق.ظ

قرار های دوستانه و عاشقانه با قرارهای کاری بسیار فرق دارند. بسیاری از ما این دو را با هم قاطی می کنیم و سعی داریم خودمان را با کلاس تر از آن چیزی که هستیم نشان دهیم. ناچار از کلاماتی استفاده می کنیم که هضم شان کمی سنگین است، یا از موضوعاتی سخن می گوییم که اصلا ربطی به چیزی که برای آن قرار گذاشته ایم ندارند.

راستش را بخواهید هر چه فضا را رسمی تر کنید، طرف مقابل احساس ناراحتی می کند و نسبت به ادامه رابطه بی میل تر می شود. بسیاری از حرف ها هستند که نباید در اولین قرار در موردشان صحبت کنید و چیزهایی هم هستند که باید بگذارید، تا طرف مقابل از شما بپرسد، سپس در موردش کوتاه پاسخ دهید.

اگر در همان جلسه اول همه چیز زندگی تان را رو کردید، احتمال زیاد طرف مقابل انگیزه ای برای قرار بعدی نخواهد داشت. بگذارید همیشه چیزی برای کنجکاوی باقی بماند.

از این گذشته سعی کنید به طرف مقابل اجازه دهید او در مورد خودش صحبت کند، به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده اید، هم اطلاعات بسیاری کسب می کنید و خودتان هم اطلاعات کمتری می دهید. از طرفی فرد مقابل احساس با اهمیت بودن می کند و راحت تر ارتباط برقرار می کند.

گفتنی ها در این باره بسیار است اگر می خواهد همه فوت و فن قرار ملاقات دوستانه را یاد بگیرید پیشنهاد می کنم به این صفحه هم نگاهی بیندازید.