جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

جور وا جور

هر چی گیرم بیاد میزارم و از هر چی خوشم بیاد می نویسم

خلافکارهای جذاب!

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲ ق.ظ

همیشه منفی ها و خلاف کارها جذاب ترند، از قدیم گرفته تا حالا! به شخصیت های فیلم های هالیوودی دقت کنید! با اینکه آنها هم آدم می کشند، خرابکاری می کردند و ... باز هم جذاب تر از فردی هستند که در همان فیلم ها طرفدار محیط زیست است، یا به حیوانات کمک می کند.


این تنها مربوط به قهرمان فیلم های آخرالزمانی نمی شود. هکرها هم جزو همین شخصیت های منفی اما محبوب اند، چه کسی دوست ندارد یک هکر حرفه ای باشد؟


آنچه که امروز در جامعه و فضای سایبری شاهد آن هستیم هنوز هم خلاف کارها جذابترند! شخصیت رابین هود هنوز هم محبوب است، اما رابین هودهای امروزی تنها از حاکم شهر دزدی نمی کنند. آنها گاهی با دستبرد زدن به حساب هزاران کاربر مثل منو شما کارشان را پیش می برند.


البته در بخی موارد هم در حق بعضیها کم لطفی شده و به اشتباه کارشان را به هک یا همین قهرمان های سیاه نسبت داده شده در اینجا مقاله ای با همین موضوع را می توانید بخوانید.


بازاریابی چند سطحی یکی از قربانیان همین بدنامی ها شده. البته شرکت های هرمی که به نوعی استراتژی بازاریابی چند سطحی را نصف و نیمه اجرا کرده اند باعث این بدنامی شده اند وگرنه این متد بازاریابی اصلا هم بد نیست.


فرق بین بازاریابی چند سطحی و شرکت هرمی این است که بازاریابی چند سطحی تا جایی زیر ساخه میپذیرد که فرایند فروش برای همه اعضای موجود سودآور باشد. در حالی که شرکت هرمی این کار را تا مرز فروپاشی و درآمد منفی ادامه می دهد.


فرار از زندان

  • ۹۸/۰۵/۱۶

قهرمان

هک